30.07.2010. / 13:50

Autor: Nacionalova redakcija

AZTN odobrila prodaju Crobenza Lukoilu i Droge Kolinske Atlantic Grupi

Agencija je ocijenila dopuštenom i koncentraciju poduzetnika Atlantic grupa i Droga Kolinska. Riječ je o koncentraciji koja se provodi izvan teritorija Republike Hrvatske, no podliježe ocjeni Agencije s obzirom na moguće učinke njezine provedbe na hrvatskom tržištu

Crobenz je napokon dobio novog vlasnikaCrobenz je napokon dobio novog vlasnikaAgencija za zaštitu tržišnog natjecanja prihvatila je na 48. sjednici Vijeća za zaštitu tržišnog natjecanja izvješće i prijedlog povjerenika za prodaju Crobenza d.d. poduzetniku Lukoil Croatia d.o.o.

Kako su pojasnili u svom priopćenju, prihvaćeno je mišljenje povjerenika da je Lukoil Croatia d.o.o. kupac koji udovoljava uvjetima iz rješenja Agencije od 9. lipnja 2009. kojim se koncentracija između MOLA i Ine smatra dopuštenom pod uvjetom prodaje Crobenza.

"Iz izvješća povjerenika nedvojbeno proizlazi da je riječ o kupcu koji ima dovoljno financijskih sredstava i posjeduje odgovarajuće stručno znanje te nije kapitalno ili personalno povezan s bilo kojim društvom koncerna MOL. Agencija je novonastalu koncentraciju između Lukoila Croatia d.o.o. i Crobenza d.d. ocijenila dopuštenom jer s obzirom na strukturu mjerodavnog tržišta nema negativne učinke na tržišno natjecanje", ističu u AZTN-u.

Agencija je ocijenila dopuštenom i koncentraciju poduzetnika Atlantic grupa i Droga Kolinska. Riječ je o koncentraciji koja se provodi izvan teritorija Republike Hrvatske, no podliježe ocjeni Agencije s obzirom na moguće učinke njezine provedbe na hrvatskom tržištu.

"Atlantic grupa preuzimanjem Droga Kolinske ulazi na tržišta prodaje vode u bocama, kave, pašteta i namaza na kojima do sada nije bila prisutna. Ovom akvizicijom ujedno povećava svoj tržišni udjel na tržištima prodaje bezalkoholnih pića i slanih grickalica. Budući da tržišni udjeli na tržištima prodaje vode u bocama i kave iznose manje od 5 posto, na tržištu prodaje pašteta i namaza između 5 i 10 posto, a na tržištu bezalkoholnih pića i slanih grickalica između 10 i 15 posto, ocjena je Agencije da predmetna koncentracija neće imati značajne učinke na tržišno natjecanje", ističu u priopćenju.

Vezane vijesti

Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište

Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište

Iako je od početka devedesetih Hrvatska s Rusijom potpisala 30-ak međudržavnih ugovora o raznim oblicima suradnje – od gospodarske do obrazovanja i… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika