27.08.2009. / 17:32
Spajanjem Mmd, Grayling i Trimedia nastaje novi veliki PR konzalting
Ova nova globalna kompanija, koja nudi cjelokupni raspon usluga na području odnosa s javnošću ujedinit će se pod nazivom Grayling
Grayling, Trimedia i Mmd će od siječnja 2010. biti jedna tvrtkaMmd, najveći konzalting za odnose s javnošću, public affairs te nove medije i društvene mreže u regiji Srednje i istočne Europe, Jugoistočne Europe i Euroazije, danas je objavio spajanje s dvije kompanije koje će rezultirati stvaranjem novog globalnog lidera u komunikacijskom sektoru.
Svaka od tri tvrtke koje će se spojiti već je u vlasništvu zajedničke krovne tvrtke Huntsworth Plc koja je izlistana na londonskoj burzi. Mmd kao vodeći konzalting za korporativne komunikacije i PR u srednjoj i istočnoj Europi, Grayling kao vodeći u public affairs sektoru te Trimedia International kao konzultant prisutan u 11 europskih zemalja.
Nova tvrtka postat će treći najveći nezavisni PR konzalting (tj. ne u vlasništvu oglašivačke agencije). Nova tvrtka imat će zajedničke prihode u iznosu 80 milijuna eura i 830 zaposlenika u 44 ureda diljem svijeta. Tvrtka će predstavljati 44 posto sveukupnih prihoda grupacije Huntsworth Plc.
Ova nova globalna kompanija, koja nudi cjelokupni raspon usluga na području odnosa s javnošću ujedinit će se pod nazivom Grayling, koje je uvelike poznato i priznato diljem tri kontinenta. Mmd će svoje poslovanje pod nazivom Grayling započeti u siječnju 2010. godine, a do tada će poslovati pod svojim dosadašnjim nazivom. Michael Murphy, izvršni direktor tvrtke Trimedia International, postat će izvršni direktor nove udružene globalne grupacije.
Nataša Trslić Štambak, direktorica hrvatskog ureda Mmd-a izjavila je:"Iznimno sam ponosna na rezultate koje smo postigli izgrađujući brand Mmd proteklih godina. Ovo spajanje omogućava nam da putem jedne integrirane obitelji i branda uistinu ponudimo globalna rješenja na području public affairsa, odnosa s investitorima i PR-a vodećim tvrtkama diljem regije. Ovo pruža izvrsne mogućnosti i našim klijentima i zaposlenicima te znači da možemo iskoristi snažnu prisutnost na lokalnom tržištu te globalni doseg kako bi pomogli pri preoblikovanju naših lokalnih tržišta."
Chris Dobson, glavni izvršni direktor Mmd-a je rekao: „Ne samo da nam ovo spajanje daje zavidan položaj u 11 zemalja širom Zapadne Europe već ćemo istodobno s Graylingom dobiti snažan sektor public affairsa u Bruxellesu i Londonu te izrazito snažno iskustvo u odnosima s investitorima u Sjevernoj Americi te na području Azije i Pacifika, uključujući Kinu; u svakoj zemlji će biti isti naziv na vratima ureda, ista kultura i isti tim rukovoditelja."
Mmd je dugo bio neprikosnoveni lider diljem naše regije; ali današnja vijest podiže naš razvoj na globalnu razinu, donoseći klijentima najbolje na području od odnosa s javnošću, public affairsa te novih medija i društvenih mreža."
Vezane vijesti
Grayling komunikacijski partner New Yorkera u Hrvatskoj
Prvim svečanim druženjem New Yorkera s modnim urednicima i novinarima u Hrvatskoj - održanim krajem 2010. godine, okrunjen je početak suradnje New… Više
- Lucijana Jerković postala nova direktorica komunikacijskog konzaltinga Grayling Hrvatska
- Mmd započeo poslovanje kao Grayling
- Mmd nastavlja širenje u jugoistočnoj Europi
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu