27.08.2009. / 17:32

Autor: Nacionalova redakcija

Spajanjem Mmd, Grayling i Trimedia nastaje novi veliki PR konzalting

Ova nova globalna kompanija, koja nudi cjelokupni raspon usluga na području odnosa s javnošću ujedinit će se pod nazivom Grayling

Grayling, Trimedia i Mmd će od siječnja 2010. biti jedna tvrtkaGrayling, Trimedia i Mmd će od siječnja 2010. biti jedna tvrtkaMmd, najveći konzalting za odnose s javnošću, public affairs te nove medije i društvene mreže u regiji Srednje i istočne Europe, Jugoistočne Europe i Euroazije, danas je objavio spajanje s dvije kompanije koje će rezultirati stvaranjem novog globalnog lidera u komunikacijskom sektoru.

Svaka od tri tvrtke koje će se spojiti već je u vlasništvu zajedničke krovne tvrtke Huntsworth Plc koja je izlistana na londonskoj burzi. Mmd kao vodeći konzalting za korporativne komunikacije i PR u srednjoj i istočnoj Europi, Grayling kao vodeći u public affairs sektoru te Trimedia International kao konzultant prisutan u 11 europskih zemalja.

Nova tvrtka postat će treći najveći nezavisni PR konzalting (tj. ne u vlasništvu oglašivačke agencije). Nova tvrtka imat će zajedničke prihode u iznosu 80 milijuna eura i 830 zaposlenika u 44 ureda diljem svijeta. Tvrtka će predstavljati 44 posto sveukupnih prihoda grupacije Huntsworth Plc.

Ova nova globalna kompanija, koja nudi cjelokupni raspon usluga na području odnosa s javnošću ujedinit će se pod nazivom Grayling, koje je uvelike poznato i priznato diljem tri kontinenta. Mmd će svoje poslovanje pod nazivom Grayling započeti u siječnju 2010. godine, a do tada će poslovati pod svojim dosadašnjim nazivom. Michael Murphy, izvršni direktor tvrtke Trimedia International, postat će izvršni direktor nove udružene globalne grupacije.

Nataša Trslić Štambak, direktorica hrvatskog ureda Mmd-a izjavila je:"Iznimno sam ponosna na rezultate koje smo postigli izgrađujući brand Mmd proteklih godina. Ovo spajanje omogućava nam da putem jedne integrirane obitelji i branda uistinu ponudimo globalna rješenja na području public affairsa, odnosa s investitorima i PR-a vodećim tvrtkama diljem regije. Ovo pruža izvrsne mogućnosti i našim klijentima i zaposlenicima te znači da možemo iskoristi snažnu prisutnost na lokalnom tržištu te globalni doseg kako bi pomogli pri preoblikovanju naših lokalnih tržišta."

Chris Dobson, glavni izvršni direktor Mmd-a je rekao: „Ne samo da nam ovo spajanje daje zavidan položaj u 11 zemalja širom Zapadne Europe već ćemo istodobno s Graylingom dobiti snažan sektor public affairsa u Bruxellesu i Londonu te izrazito snažno iskustvo u odnosima s investitorima u Sjevernoj Americi te na području Azije i Pacifika, uključujući Kinu; u svakoj zemlji će biti isti naziv na vratima ureda, ista kultura i isti tim rukovoditelja."

Mmd je dugo bio neprikosnoveni lider diljem naše regije; ali današnja vijest podiže naš razvoj na globalnu razinu, donoseći klijentima najbolje na području od odnosa s javnošću, public affairsa te novih medija i društvenih mreža."

Vezane vijesti

Grayling komunikacijski partner New Yorkera u Hrvatskoj

Grayling komunikacijski partner New Yorkera u Hrvatskoj

Prvim svečanim druženjem New Yorkera s modnim urednicima i novinarima u Hrvatskoj - održanim krajem 2010. godine, okrunjen je početak suradnje New… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika