07.10.2009. / 13:34

Autor: Borivoje Dokler

E-Wolf: Supersportski električni automobil s njemačkim pedigreom

Inovativni njemački proizvođač električnih automobila E-Wolf predstavio je svoja dva revolucionarna modela u čijem su razvoju sudjelovali najbolji njemački tehnički instituti

Supersportski E2 bit će prava električna zamjena za Lamborghinijeve i Ferrarijeve modeleSupersportski E2 bit će prava električna zamjena za Lamborghinijeve i Ferrarijeve modeleNjemački proizvođač električnih automobila E-Wolf trenutno razvija supersportski model E-2, koji bi trebala pokretati četiri električna motora, po jedan u svakom kotaču. Oni bi zajedno proizvodili snagu od 536 konjskih snaga uz maksimalni okretni moment od 1000 Nm. Masa vozila, zbog upotrebe superlaganih materijala, ne bi prelazila 900 kilograma pa se može pretpostavljati da će krajnje performonse odgovarati sličnim supersportskim automobilima pokretanim benzinskim agregatima. Za punjenje baterija biti će potrebno manje od 30 minuta a prvi se primjerci ovog vozila očekujui 2011. godine.

Sportski jednosjed u prodaji početkom 2010.godine

E-Wolf nedavno je proizveo i predstavio svoj prvi model E-1. Riječ je o električnom roadsteru, sportskom Karoserija modela E-1  napravljena je od ultralaganog aluminija i  karbonskih vlakana, pa ukupna masa vozila ne prelazi 450 kilogramaKaroserija modela E-1 napravljena je od ultralaganog aluminija i karbonskih vlakana, pa ukupna masa vozila ne prelazi 450 kilogramajednosjedu čija je karoserija u cjelosti napravljena od ultralaganog aluminija i karbonskih vlakana pa ukupna masa vozila ne prelazi 450 kilograma. E-1 pokreće elektromotor snage 148 konjskih snaga smješten na stražnim kotačima koji omogućuje ubrzanje do 100 km/h za manje od 5 sekundi i maksimalnu brzinu ograničenu na 230 km/h.

Napredne litijum-ionske baterije za veći domet

Za pohranu energije E-1 koristi 84 litium-tec baterija, izuzetno malih dimenzija i težine (23 x 18 centimetara i težina od 1 kg), koje imaju veću toleranciju na visoke temperature i veći energetski kapacitet od tradicionalnih baterija. S maksimalnim dometom od 320 kilometara i životnim vijekom baterija od 10 godina, E-1 će u prodaju krenuti E-1 će u prodaju krenuti početkom sljedeće godine a cijena bi trebala iznositi oko 150.000 euraE-1 će u prodaju krenuti početkom sljedeće godine a cijena bi trebala iznositi oko 150.000 eurapočetkom sljedeće godine a cijena bi trebala iznositi oko 150.000 eura.

E-1
Karoserija: Aluminij/karbonska vlakna
Dimenzije: 3300 x 1600 x 1200 mm
Međuosovinski razmak: 2340 mm
Težina: < 500 kg
Maksimalna brzina: 230 km/h
0-100 km/h: < 5 sekundi
Maksimalna snaga: 150 KS
Okretni moment: 250 Nm
Kapacitet baterije: 16kWh, litijum-ionska tehnologija
gume: 225/25 R 16

VIDEO Pogledajte test modela E-1 koji je napravio najmlađi vozač DTM-a Johannes Seidlitz

Vezane vijesti

Električni automobil sve popularniji

Električni automobil sve popularniji

Sedamdeset i jedan posto Europljana zainteresiran je za električni automobil, a više od polovice njih namjerava ga kupiti, prema istraživanju ureda… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika