08.02.2011. / 10:59

Autor: NCL Promo

Specijalistički seminari GoogleAdWords i Google Analytics

Seminar 'Google AdWords' 22. veljače polaznicima će dati odgovore na pitanja o otvaranju računa te pokretanju kampanje, odabiru strategija oglašavanja te određivanju optimalnih troškova. Također će se predstaviti besplatni i neophodni Google AdWords alati, a polaznici će saznati za što sve mogu koristiti Google AdWords sustav

U organizaciji Mirakul Edukacijskog centra, specijalistički seminari 'Google AdWords/Google Analytics' održat će se 22. i 23. veljače, u Hypo EXPO centru u Zagrebu.

Seminar 'Google AdWords' 22. veljače polaznicima će dati odgovore na pitanja o otvaranju računa te pokretanju kampanje, odabiru strategija oglašavanja te određivanju optimalnih troškova. Također će se predstaviti besplatni i neophodni Google AdWords alati, a polaznici će saznati za što sve mogu koristiti Google AdWords sustav.

Oglašavanje u tražilicama (SEM - Search Engine Marketing) je jedino oglašavanje koje se plaća po učinku i stoga je dobrim poznavanjem načina na koji sustav posluje moguće postići ROI (Return on Investment - povrat ulaganja) od nekoliko tisuća puta. Google AdWords seminar pokazat će kojim je tehnikama i na koji način moguće oglašavati samo ono što efikasno dovodi do narudžbe. Prezentirat će se najnovije tehnike oglašavanja, segmentacije i optimiziranja Google AdWords kampanji.

Miroslav Varga, predavač 'Google AdWords' seminara, diplomirao je na Fakultetu strojarstva i brodogradnje u Zagrebu 1985. godine. Radio je u nizu tvrtaka na različitim poslovima - od projektiranja do prodaje i održavanja. Cijeli svoj život fasciniran je računalima i njihovim mogućnostima. Ima iskustva u radu s CAD/CAM aplikacijama, matematičkim i web aplikacijama.
Seminar 'Google Analytics' 23. veljače upoznat će polaznike s osnovama rada s besplatnim alatom za praćenje statistike posjećenosti web stranice. Nakon kraćeg teorijskog dijela i pregleda razvoja alata za praćenje posjećenosti web sjedišta, polaznici će upoznati sve mogućnosti Google Analytics alata i njegovih izvještaja.

Kroz kratak pregled razvoja analitičkih alata, polaznici će biti upoznati s osnovnom terminologijom analitičkih alata. Polaznici će naučiti kako otvoriti Google Analytics račun, kako i gdje na web stranici postaviti tracking code koji je potreban za funkcioniranje Google Analytics. Također, na primjerima će naučiti osnove upravljanja Google Analytics računom, te kako iz postojećih podataka napraviti napredne izvještaje. Polaznici koji već imaju za svoje web stranice otvoren Google Analytics i prate statistiku imat će mogućnost da upute s radionice odmah primijene na svojim Google Analytics računima.

Predavač Damir Podhorski diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Šest godina aktivno radi u vlastitoj tvrtki, u početku kao developer web aplikacija, a kasnije i kao voditelj projekata. Svoje bogato iskustvo u Internet marketingu stekao je kroz aktivno sudjelovanje u nizu projekata kojima je osobno upravljao. Za svoje klijente vodi promotivne kampanje na Internetu koje uključuju oglašavanje na tražilicima (SEM), oglašavanje na socijalnim mrežama (Facebook), te kontekstualno oglašavanje (Etarget).

Medijski pokrovitelji seminara su BIZdirekt, Business.hr i Nacional.hr, a više o seminaru možete saznati na stranicama Mirakul Edukacijskog centra http://www.mirakul.hr/edukacijski-centar/seminari/google-veljaca-2011-zagreb/

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika