24.06.2008. / 10:16

Autor: Marko Biočina

Promjene na HRT-u

Smijenjen šef HRT-ovog marketinga

Vodstvo HRT-a navodno je već dugo bilo nezadovoljno Gojunovim radom i činjenicom da neke stvari nije radio na transparentan način.

Još prošlog tjedna smijenjen je šef HRT-ovog odjela marketinga Tibor Gojun. Razlog njegove smjene navodno je nezadovoljstvo Uprave načinom na koji je odjel marketinga odradio svoj posao oko Europskog nogometnog prvenstva. S obzirom da je HTV osigurao ekskluzivne prijenose svih utakmica na tom natjecanju, te za to osigurao veliki prostor u svojoj programskoj shemi, za pretpostaviti je kako su i očekivanja vezana za marketinške prihode bila visoka, te da ih Gojun nije uspio ispuniti.

Također, vodstvo HRT-a navodno je već dugo bilo nezadovoljno Gojunovim radom i činjenicom da neke stvari nije radio na transparentan način.

Smjena HTV-ovog šefa marketinga dogodila se još prošlog tjedna, ali je učinjena u strogoj tajnosti tako da do sada ništa o tome nije objavljeno u medijima. Nacional doznaje kako je to tek prvi u nizu poteza koje namjerava povući novi ravnatelj HTV-a Blago Markota kako bi u što kraćem roku popravio trenutnoj stanje u toj kući koje neki od upućenih opisuju kao "katastrofalno". Markota je odlučio učiniti promjene, a u toj namjeri ga čvrsto podržava i glavni ravnatelj HRT-a Vanja Sutlić.

Kadrovske promjene navodno neće zaobići ni Informativni program HTV-a, koji je posljednjih mjeseci bio u nekoliko navrata oštro kritiziran radi programskih propusta. Nako što joj se popravilo zdravstveno stanje, urednica Informativnog programa Hloverka Novak Srzić vratila se na posao i uz podršku Vanje Sutlića započela s reformama u svojoj redakciji.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika