13.11.2009. / 11:22
Kriza je: Gotovo polovica Hrvata kupuje na akcijama i sniženjima
Više od 40 posto građana redovito u medijima i na različitim informativnim letcima prati akcije i svoju dnevnu odnosno tjednu kupovinu bazira na akcijama
Neki Hrvati kupuju samo na akcijamaGospodarska kriza i recesija, ali i opća štednja ostavili su posljedice i na način na koji Hrvati kupuju. Koliki utjecaj zapravo imaju prodajne akcije trgovačkih lanaca pokazuje istraživanje agencije Hendal i portala Ja TRGOVAC. Tako čak 38 posto građana češće kupuje na akcijama no što su to radili prije. Ukupno gledano, gotovo polovica građana kupuje na akcijama i upravo na akcijama temelji svoju kupovinu.
Više od 40 posto građana redovito u medijima i na različitim informativnim letcima prati akcije i svoju dnevnu odnosno tjednu kupovinu bazira na akcijama, a gotovo 20 posto će kupiti neki proizvod samo zato što je na akciji, iako im zapravo ne treba.
No, iako je veća konkurencija natjerala trgovine na akcije i sniženja, čak je 65 posto građana sumnjičavo prema tim sniženjima, 55 posto sumnja u kvalitetu robe koja je na sniženjima.
Vezane vijesti
Unatoč financijskoj krizi, više od 90% Hrvata kupiti će poklone za Božić
Visa je provela istraživanje o tome kako će hrvatski građani trošiti svoj novac tijekom božićnih blagdana. Istraživanje je otkrilo kako je Božić u… Više
- Juriš potrošača na Božić
- Leo Nucci: 'Šutej je bio veliki glazbenik i moj prijatelj'
- Japanske kompanije zainteresirane za kupnju Danoneovog branda Evian
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu