13.11.2009. / 11:22

Autor: Martina Čizmić

Kriza je: Gotovo polovica Hrvata kupuje na akcijama i sniženjima

Više od 40 posto građana redovito u medijima i na različitim informativnim letcima prati akcije i svoju dnevnu odnosno tjednu kupovinu bazira na akcijama

Neki Hrvati kupuju samo na akcijamaNeki Hrvati kupuju samo na akcijamaGospodarska kriza i recesija, ali i opća štednja ostavili su posljedice i na način na koji Hrvati kupuju. Koliki utjecaj zapravo imaju prodajne akcije trgovačkih lanaca pokazuje istraživanje agencije Hendal i portala Ja TRGOVAC. Tako čak 38 posto građana češće kupuje na akcijama no što su to radili prije. Ukupno gledano, gotovo polovica građana kupuje na akcijama i upravo na akcijama temelji svoju kupovinu.

Više od 40 posto građana redovito u medijima i na različitim informativnim letcima prati akcije i svoju dnevnu odnosno tjednu kupovinu bazira na akcijama, a gotovo 20 posto će kupiti neki proizvod samo zato što je na akciji, iako im zapravo ne treba.

No, iako je veća konkurencija natjerala trgovine na akcije i sniženja, čak je 65 posto građana sumnjičavo prema tim sniženjima, 55 posto sumnja u kvalitetu robe koja je na sniženjima.

Vezane vijesti

Unatoč financijskoj krizi, više od 90% Hrvata kupiti će poklone za Božić

Unatoč financijskoj krizi, više od 90% Hrvata kupiti će poklone za Božić

Visa je provela istraživanje o tome kako će hrvatski građani trošiti svoj novac tijekom božićnih blagdana. Istraživanje je otkrilo kako je Božić u… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika