Objavljeno u Nacionalu br. 759, 2010-06-01

Autor: Plamenko Cvitić

OBLJETNICA AGENCIJE McCANN ERICKSON

20 godina kreativnosti

Kroz jednu od najuspješnijih marketinških agencija od osnutka do danas prošlo je više od 200 zaposlenika, 300 klijenata i 300 milijuna eura prihoda

ALEN ŽUPAN, ravnatelj
ustanove 'Dobri dom' primio
je donaciju od čelnika McCanna Ivice VidovićaALEN ŽUPAN, ravnatelj ustanove 'Dobri dom' primio je donaciju od čelnika McCanna Ivice VidovićaU Zagrebu je sredinom prošlog tjedna agencija za tržišno komuniciranje McCann Erickson Hrvatska proslavila dvadeset godina postojanja i rada na hrvatskom tržištu. McCann Erickson, jedna od najvećih agencija na hrvatskom tržištu koja pruža sve marketinške usluge svoju je obljetnicu proslavila pod sloganom "Blue Spot of Fresh Ideas", odnosno "More svježih ideja" u znaku mora, plave boje i srdele kao namirnice koja zbog svojih sastojaka potiče kreativnost.

Na proslavi je predsjednik uprave grupacije McCann Erickson Hrvatska Ivica Vidović predao Alenu Županu, ravnatelju ustanove "Dobri dom" 1,3 tone svježe srdele: jedna tona bila je namijenjena javnim kuhinjama u Zagrebu, dok je 300 kilograma podijeljeno socijalno osjetljivim skupinama s područja Vukovara. Na morskom tulumu, na kojemu su osim zaposlenika bili i mnogi poslovni partneri i klijenti agencije, čelnik McCanna Ivica Vidović podsjetio je na sve uspjehe koje je tvrtka postigla u proteklih dvadeset godina: od 1990., kad je osnovana, agencija McCann radila je za više od 300 klijenata i ostvarila više od 300 milijuna eura prihoda, od čega je 70 posto sredstava plasirano u hrvatske medije.

Tijekom godina na kreativnim zadacima radilo je 210 zaposlenika i stotinjak vanjskih suradnika, a širila se i u regiji: još 1994. otvorila je ured u Ljubljani, a 1997. i u Sarajevu. Glavni operativni direktor agencije Slobodan Presečki za Nacional se pohvalio uspjesima McCanna: "Naša agencija je u dvadeset godina postojanja osvojila 120 relevantnih nagrada na kreativnim festivalima u cijelom svijetu. Između ostalog, na domaćem FESTO-u bili smo agencija godine, a naš je bio i najnagrađivaniji rad koji je dobio 8 Zvona, odnosno nagrada na festivalu. Što se tiče inozemnih uspjeha, dovoljno je sjetiti se da smo snimili TV spot za Opel koji se prikazuje u cijeloj Europi, a naš dizajn ambalaže za Cappy prihvatio je cijeli svijet", zaključio je Presečki.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika