20.04.2011. / 12:07
Poslovni rezultati: 2010. najbolja godina u povijesti Henkela
Iako se ekonomska situacija u većini tržišta stabilizirala, ne možemo usporiti naša nastojanja da Henkel postane još bolji, istaknula je Simone Bagel-Trah
Kasper RorstedNastavno na uspješne poslovne rezultate u 2010. godini, predsjednik Upravnog odbora Henkela, Kasper Rorsted je na generalnoj skupštini kompanije Henkel AG & Co. KGaA potvrdio ciljeve za 2012. godinu.
„Naši rezultati u 2010. godini bili su izvrsni. Henkel je ostvario najbolju godinu u povijesti kompanije. Nastavljamo se fokusirati na naše strateške prioritete i uvjereni smo da ćemo ostvariti zadane ciljeve u 2012. godini".
Rorsted je potvrdio ciljeve za fiskalnu godinu 2011. kao što je bilo najavljeno na konferenciji za medije u povodu objave godišnjih rezultata kompanije u veljači 2011. godine.
„Očekujemo da ćemo doseći organski rast između 3 i 5 posto u 2011. i nadamo se rastu našeg prilagođenog marginalnog EBIT-a oko 13 posto te rast prilagođene zarade po povlaštenoj dionici od oko 10 posto".
Dr. Simone Bagel-Trah, predsjedateljica Vijeća dioničara i Nadzornog odbora, zahvalila je Upravi i svim zaposlenicima za ostvarene rezultate i njihovu privrženost i angažiranost tijekom protekle godine.
„Zahvaljujući angažmanu i visokoj motivaciji u našem globalnom timu, uspjeli smo proširiti naše tržišne pozicije u svim našim poslovnim sektorima, povećavajući pri tome i prodaju i dobit", istaknula je.
Referirajući se na trenutno ekonomsko okruženje, Rorsted je ponovio potrebu za stalnim revidiranjem i prilagođavanjem strukture kompanije: „Iako se ekonomska situacija u većini tržišta stabilizirala, ne možemo usporiti naša nastojanja da Henkel postane još bolji. Kako bi osigurali da ostanemo ispred naših konkurenata na izrazito konkurentnom međunarodnom tržištu, moramo se i hoćemo prilagođavati postojećim strukturama i tijeku rada, kako bi postali učinkovitiji i kako bi se i dalje fokusirali na inovacije."
Kao esencijalne faktore za uspješnu budućnost, Rorsted je naveo bližu suradnju s kupcima i daljnje jačanje Henkelovih vodećih robnih marki kao i inovacije i daljnje širenje na tržištima u razvoju. Henkel na tim tržištima već ima udio od 41 posto svoje prodaje kao i cilj da do kraja 2012. godine ostvari udio od 45 posto.
Rorsted je također naglasio ključni značaj održivosti za kompaniju: „Već smo do kraja 2010. godine postigli održivost ciljeva koje smo si postavili za 2012." S tim da je naglasio da nema potrebe zadovoljiti se sadašnjim stanjem i imati osjećaj lažne sigurnosti: „Tijekom ove godine, namjeravamo dalje razvijati i predstaviti našu dugoročnu strategiju održivosti. Vidimo mogućnosti za razne oblike suradnje kroz cijeli vrijednosni lanac i promicanje održive potrošnje koje u narednim godinama vidimo kao glavne izazove".
Vezane vijesti
Rastu prihodi u ligama 'Petice'
Klubovi iz pet najjačih europskih nogometnih liga u sezoni 2010/11. imali su ukupne prihode od 16.9 milijardi eura što je rast za četiri posto u… Više
- Vlahović: Adris grupa spremna za novi poslovni iskorak
- Lenovo ostvario rekordne poslovne rezultate
- VIP ostvario veće investicije i prihode kroz širenje poslovanja
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu