20.04.2011. / 12:07

Autor: Nacional.hr

Poslovni rezultati: 2010. najbolja godina u povijesti Henkela

Iako se ekonomska situacija u većini tržišta stabilizirala, ne možemo usporiti naša nastojanja da Henkel postane još bolji, istaknula je Simone Bagel-Trah

Kasper RorstedKasper RorstedNastavno na uspješne poslovne rezultate u 2010. godini, predsjednik Upravnog odbora Henkela, Kasper Rorsted je na generalnoj skupštini kompanije Henkel AG & Co. KGaA potvrdio ciljeve za 2012. godinu.

„Naši rezultati u 2010. godini bili su izvrsni. Henkel je ostvario najbolju godinu u povijesti kompanije. Nastavljamo se fokusirati na naše strateške prioritete i uvjereni smo da ćemo ostvariti zadane ciljeve u 2012. godini".

Rorsted je potvrdio ciljeve za fiskalnu godinu 2011. kao što je bilo najavljeno na konferenciji za medije u povodu objave godišnjih rezultata kompanije u veljači 2011. godine.

„Očekujemo da ćemo doseći organski rast između 3 i 5 posto u 2011. i nadamo se rastu našeg prilagođenog marginalnog EBIT-a oko 13 posto te rast prilagođene zarade po povlaštenoj dionici od oko 10 posto".

Dr. Simone Bagel-Trah, predsjedateljica Vijeća dioničara i Nadzornog odbora, zahvalila je Upravi i svim zaposlenicima za ostvarene rezultate i njihovu privrženost i angažiranost tijekom protekle godine.

„Zahvaljujući angažmanu i visokoj motivaciji u našem globalnom timu, uspjeli smo proširiti naše tržišne pozicije u svim našim poslovnim sektorima, povećavajući pri tome i prodaju i dobit", istaknula je.

Referirajući se na trenutno ekonomsko okruženje, Rorsted je ponovio potrebu za stalnim revidiranjem i prilagođavanjem strukture kompanije: „Iako se ekonomska situacija u većini tržišta stabilizirala, ne možemo usporiti naša nastojanja da Henkel postane još bolji. Kako bi osigurali da ostanemo ispred naših konkurenata na izrazito konkurentnom međunarodnom tržištu, moramo se i hoćemo prilagođavati postojećim strukturama i tijeku rada, kako bi postali učinkovitiji i kako bi se i dalje fokusirali na inovacije."

Kao esencijalne faktore za uspješnu budućnost, Rorsted je naveo bližu suradnju s kupcima i daljnje jačanje Henkelovih vodećih robnih marki kao i inovacije i daljnje širenje na tržištima u razvoju. Henkel na tim tržištima već ima udio od 41 posto svoje prodaje kao i cilj da do kraja 2012. godine ostvari udio od 45 posto.

Rorsted je također naglasio ključni značaj održivosti za kompaniju: „Već smo do kraja 2010. godine postigli održivost ciljeva koje smo si postavili za 2012." S tim da je naglasio da nema potrebe zadovoljiti se sadašnjim stanjem i imati osjećaj lažne sigurnosti: „Tijekom ove godine, namjeravamo dalje razvijati i predstaviti našu dugoročnu strategiju održivosti. Vidimo mogućnosti za razne oblike suradnje kroz cijeli vrijednosni lanac i promicanje održive potrošnje koje u narednim godinama vidimo kao glavne izazove".

Vezane vijesti

Rastu prihodi u ligama 'Petice'

Rastu prihodi u ligama 'Petice'

Klubovi iz pet najjačih europskih nogometnih liga u sezoni 2010/11. imali su ukupne prihode od 16.9 milijardi eura što je rast za četiri posto u… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika