14.11.2011. / 12:24

Autor: Nacional.hr

Vip zabilježio rast broja pretplatnika, ali i pad prepaid korisnika

Rezultati B.neta su izvrsni i prava su odskočna daska za ulazak Vipneta na tržište fiksnih komunikacija - rekao je Mladen Pejković, predsjednik Uprave Vipneta

Mladen PejkovićMladen PejkovićVipnet je za treći kvartal 2011. godine objavio konsolidirano financijsko izvješće u koje je po prvi puta uključen i B.net. Kako navode, broj Vip korisnika u trećem kvartalu 2011. godine iznosi 2,17 milijuna što je porast od 1,6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, ali i porast od 5,2 posto u odnosu na drugi kvartal ove godine. Broj pretplatnika porastao je za 9,3 posto, a broj prepaid korisnika bilježi pad od 2 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Snažan rast ostvaren je u kategoriji korisnika bežičnog broadbanda te s oko 195.300 korisnika predstavlja rast od čak 19,1 posto.

Vipnet je tijekom trećeg kvartala 2011. godine zadržao stabilan udio u vrijednosti tržišta koji iznosi 40 posto.

Broj B.net korisnika fiksne telefonije iznosi 61.700, interneta 63.100, dok je korisnika televizijskog sadržaja 123.600. B.net ima doseg do više od 265 tisuća hrvatskih kućanstava putem vlastite mreže, i to u svim najvećim nacionalnim geografskim i gospodarskim sjedištima Zagrebu, Splitu, Rijeci, Osijeku, Velikoj Gorici, Zadru i Solinu. Mjesečni prihod po liniji iznosi 15,8 eura.

Ukupni prihod od 123,7 milijuna eura manji je za 8,5 posto u odnosu na treći kvartal prošle godine zbog dodatnih beneficija ponuđenih korisnicima u recesijskim vremenima i pada cijene roaminga te regulacije cijena terminacije poziva u mobilnu mrežu. Operativna dobit (EBITDA) je u trećem kvartalu ove godine iznosila 52,2 milijuna eura što je 10 posto manje u odnosu na treći kvartal prošle godine, dok je dobit prije kamata i poreza (EBIT) djelomično uvjetovana programa zbrinjavanja viška zaposlenika i iznosi 35,2 milijuna eura. Mjesečni prihod po korisniku (ARPU) u trećem kvartalu ove godine iznosi 13,2 eura.

Ulaganje u mrežnu infrastrukturu kao i u inovativne proizvode i usluge utjecalo je na povećanje kapitalnih ulaganja od čak 77,6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine te iznosi 8,4 milijuna eura.

- Vipnetovi rezultati u trećem kvartalu su pod utjecajem dva faktora. S jedne strane snažan utjecaj pada cijena roaminga, a s druge konsolidiranih rezultata s najvećom akvizicijom na domaćem tržištu, kupnjom B.neta. Rezultati B.neta su izvrsni i prava su odskočna daska za ulazak Vipneta na tržište fiksnih komunikacija - rekao je Mladen Pejković, predsjednik Uprave Vipneta.

Vezane vijesti

VIPnet jedini ostvario rast u poslovima s državom

VIPnet jedini ostvario rast u poslovima s državom

Državne institucije i javna poduzeća lani su potrošili 128,3 milijuna kuna na nabavu telekom usluga, što je 45 posto manje u odnosu na 2010. HT -… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika