27.05.2009. / 13:50

Autor: Hina

Slovenski turistički menadžeri žale zbog medijskih reakcija u Hrvatskoj

"Srbija je turističko tržište u fazi rasta, a toga su svjesni i Hrvati. Samo tako mogu protumačiti sasvim neprimjerenu reakciju na našu promidžbenu akciju koja je u financijskom smislu mnogo skromnija od hrvatske", rekao je za "Delo" direktor Slovenske turističke organizacije (STO) Dimitrij Piciga

Hrvatima se nisu svidjele slovenske poruke SrbimaHrvatima se nisu svidjele slovenske poruke SrbimaSlovenski turistički menadžeri tuže se na "neprimjerene reakcije" koje je u hrvatskim medijima izazvao njihov slogan "Najbliže europsko more uz olakšice s vizama - prijatelji iz Pirana i Portoroža", kojima nacionalna turistička organizacija žele privući turiste iz Srbije.

Zbog usporedne promidžbene akcije koju u Srbiji vodi Hrvatska turistička zajednica neki negativni komentari i kolumne koji su se ovih dana pojavili u hrvatskim medijima stvaraju dojam da Slovenci "kradu" potencijalne goste iz Srbije koji bi inače otišli na hrvatsko more, piše u srijedu ljubljansko "Delo".

"Mi smo u Srbiji postavili samo 40 velikih plakata i potrošili sedam puta manje nego Hrvatska turistička zajednica, oko 70.000 eura. To nikako nije bila provokacija", rekao je za "Delo" Jadran Furlanič iz turističkog društva Portorož, komentirajući neke komentare i kolumne iz hrvatskog dnevnog tiska i drugih medija.

Poruka koju je za Slovensku turističku organizaciju (STO) sastavila jedna beogradska oglasna agencija zapravo govori Beograđanima da im je Portorož "osam minuta bliži od grčkog mora", a plakatu koristi i najava da će se za srpske turiste uvesti vizne olakšice prilikom ulaska u države Schengena, kazao je Furlanič. Po njegovim je riječima akcija slovenskih turističkih menadžera ostvarila dobar učinak u Srbiji jer je sadržavala i "prijateljsku" poruku.

"Srbija je turističko tržište u fazi rasta, a toga su svjesni i Hrvati. Samo tako mogu protumačiti sasvim neprimjerenu reakciju na našu promidžbenu akciju koja je u financijskom smislu mnogo skromnija od hrvatske", rekao je za "Delo" direktor Slovenske turističke organizacije (STO) Dimitrij Piciga.

Piciga ističe da su Srbi zbog dodatnih turističkih promidžbenih akcija u Sloveniji ove godine na 11. mjestu po posjetima u Sloveniji. Njihov je broj ove godine povećan za 23 posto, ističe Piciga.

Prema broju noćenja i turističkih dolazaka na prvim su mjestima i dalje Talijani, Austrijanci i Nijemci, ali njihov broj stagnira, a u odnosu na prošlu godinu znatno je pao broj britanskih posjetitelja.

Kako bi kompenzirala mogući pad dolaska turista s najjačih susjednih tržišta, slovenska nacionalna organizacija za turizam ove je godine pojačala izdvajanja za informacije i propagandu u nekim zemljama, pa i u Srbiji, na koje do sada nije bila orijentirana.

Uz to, ovih je dana pokrenuta i državna promidžbena akcija s porukom "Blizu kuće - blizu srca" koja se obraća domaćim turistima, kako bi ih se animiralo da ovog ljeta koriste u što većoj mjeri domaće jadranske i kontinentalne destinacije.

Vezane vijesti

Opet palo staklo sa zagrebačkog Hoto tornja, ozlijeđen zaštitar

Opet palo staklo sa zagrebačkog Hoto tornja, ozlijeđen zaštitar

Sa zgrade Hoto tornja (zgrada T-coma) u Savskoj ulici u Zagrebu pao je komad staklene stijene pri čemu je ozlijeđen zaštitar, doznaje se u… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika