01.09.2009. / 18:38

Autor: Hina

Ministarstvo prometa BiH protiv promjene trase koridora Vc

"Koridor Vc međunarodni je pravac koji je potvrdila i Europska unija s jasno određenom trasom Budimpešta-Osijek-Sarajevo-Ploče, a Vijeće ministara i Parlament BiH su prihvaćanjem izvješća o realizaciji projekta prihvatili i trasu idejnog projekta na temelju studijske i projektne dokumentacije", stoji u priopćenju dostavljenu medijima

Koridor Vc bi se ipak trebao raditi na staroj trasiKoridor Vc bi se ipak trebao raditi na staroj trasiMinistarstvo prometa i komunikacija Bosne i Hercegovine protivi se najavljenim promjenama trase autoceste na koridoru Vc i upozorava kako je riječ o cestovnom pravcu koji je međunarodno određen, priopćeno je u utorak iz sjedišta tog ministarstva u Sarajevu.

U povodu odluke bošnjačkih ministara iz vlade Federacije BiH, kojom se pokušava istočnije od Neretve premjestiti već utvrđena trasa na dionici južno od Mostara prema granici s Hrvatskom, ministarstvo prometa i komunikacija upozorava kako se time dovodi u pitanje već dogovoren aranžman za kreditiranje gradnje buduće autoceste, a neizvjesnom se čini i izvedba cijelog projekta.

"Koridor Vc međunarodni je pravac koji je potvrdila i Europska unija s jasno određenom trasom Budimpešta-Osijek-Sarajevo-Ploče, a Vijeće ministara i Parlament BiH su prihvaćanjem izvješća o realizaciji projekta prihvatili i trasu idejnog projekta na temelju studijske i projektne dokumentacije", stoji u priopćenju dostavljenu medijima.

Također se podsjeća kako su mikrolokacije spojnih točaka autoceste na granici Hrvatske i BiH usklađene na razini stručnih skupina i uza svu potrebnu tehničku dokumentaciju. Istaknuto je kako su projektnu dokumentaciju zajednički radili Institut IPSA u Sarajevu i Institut građevinarstva Hrvatske (IGH) i to potpuno transparentno te na temelju javne rasprave, što je i rezultiralo odobrenjem 500 milijuna eura zajma za gradnju prvih 65 kilometara autoceste.

Vezane vijesti

Radiću u Upravi

Radiću u Upravi

Tvrtka IGH na jesen će ponovo promijeniti vlasničku strukturu, jer će uslijediti još jedna dokapitalizacija nakon što je ovog mjeseca… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika