27.08.2010. / 18:22
FOTO: Obnaženi Carlos Moya ukrasio bocu piva
Španjolski tenisač Carlos Moya novo je zaštitno lice promotivne kampanje za Cruzcampo, najraširenije pivo na španjolskom tržištu. Novi proizvod pivovare koja je danas unutar Heinekenove korporacije jest Cruzcampo Light. Krasi ga smanjena gorčina i manji broj kalorija, kao i reducirani postotak alkohola (2.4%). Stoga su u kompaniji odlučili krenuti u promotivnu kampanju pod sloganom "Cruzcampo Ligudht al desnudo", što bi u prijevodu značilo "Ogoljeni Cruzcampo Light".
Vezane vijesti
Znanstvenici će obnoviti pivo s broda potopljenog 1840.
Ako biste rado probali pivo staro 170 godina, ne gubite nadu jer finski istraživači možda uspiju obnoviti pivo iz 1840. zahvaljujući tome što su u… Više
- Nijemci piju sve manje piva
- Albert Costa napustio klupu španjolske Davis Cup reprezentacije
- Rusija za prodaju piva na nogometnim stadionima
Komentari
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu
registracija
23/7/05
vkrstul4, 27.08.10. 22:53
Odvratno širenje homoseksualnog duha