07.04.2011. / 14:05

Autor: Nacional.hr

SF ili stvarnost: Izvanzemaljci kopaju rudnike na asteroidima?

Znanstvenici smatraju da bi se izvanzemaljsko kopanje rudnika na asterodima moglo opaziti sa Zemlje

IlustracijaIlustracijaNeki znanstvenici smatraju da bi se potraga za izvanzemaljskim životom u svemiru trebala proširiti i na asteroide jer je moguće da izvanzemaljci na njima imaju rudnike, prenosi AOL News.

Razvoj civilizacije sa razine na kojoj smo trenutno mi na razinu civilizacija koja putuje po svemiru zahtjeva mnogo sirovina i materijala za izradu prijevoznih sredstava i obitavališta, tvrde Duncan Forgan sa Edinburškog Sveučilišta i Martin Elvis sa Harvard Smithsonian centra za astrofiziku. Dvojica znanstvenika su napisali rad koji će biti objavljen u online časopisu Internet Journal of Astrobiology, u kojem predstavljaju hipotezu da bi se izvanzemaljsko kopanje rudnika na asterodima moglo opaziti sa Zemlje.

Pokazatelj da bi se moglo raditi o rudnicima bi bio prsten krhotina koje okružuju zvijezdu, no one mogu biti i ostatci od planeta koji se formirao i česte su u planetarnim sustavima. Dvojica znanstvenika smatra da bi SETI ovo trebao uzeti u obzir prilikom svoje potrage za izvanzemaljskim životom u svemiru i da bi upravo krhotine oko zvijezda sa neubičajenom raspodjelom i pozicijom prašine trebalo detaljnije istražiti jer bi se moglo raditi o rudnicima. NASA već planira poduzeti nešto slično, planira 2025 poslati prvu ljudsku misiju na asteroid.

Vanzemaljci nisu 'mali zeleni'