25.04.2011. / 11:41

Autor: Hina

Nivea slavi stoti rođendan

Iz Njemačke i Austrije, gdje je odmah postala hit među bogatijom klijentelom, brzo se probila do svih društvenih slojeva i prokrčila si put i na druga tržišta

Oscar Troplowitz: Foto: WikipediaOscar Troplowitz: Foto: WikipediaNivea, krema za kožu specifična mirisa i sastava u poznatoj plavoj kutijici slavi ove godine stoti rođendan, iako se danas na tržištu bolje prodaju proizvodi koji su iz nje potekli.

Godine 1911. doktor Oscar Troplowitz, vlasnik njemačkog farmaceutskog laboratorija Beiersdorfa, izradio je prvu uljnu emulziju u vodi. Ta revolucionarna pomada ne stari, za razliku od svojih prethodnica pripravljenih na bazi životinjskih masti. Dobila je ime Nivea, po latinskoj riječi niveus što znači sniježno bijel.

Iz Njemačke i Austrije, gdje je odmah postala hit među bogatijom klijentelom, brzo se probila do svih društvenih slojeva i prokrčila si put i na druga tržišta.

Danas se brend Nivea prodaje u više od 200 zemalja. Najveći potrošači kreme iz slavne plave kutijice su Ujedinjeni Arapski Emirati, ispred Poljske i Njemačke.

Lani je u svijetu prodano 100 milijuna okruglih kutijica Nivea kreme.

Brend Nivea danas obuhvaća 14 proizvoda, od dezodoransa do gela za tuširanje, preko proizvoda za njegu muškaraca i osoba u starijoj dobi.

Danas na kremu - koja se najvećim dijelom proizvodi u Hamburgu, ali i u Aziji i Južnoj Americi - otpada gotovo 10 posto prodaje tvrtke. Beiersdorf je lani ostvario ukupni prihod od 6,2 milijarde eura zahvaljujući i drugim svojim brendovima poput Labella, Hansaplasta, La Prairiea i Eucerina.

Vezane vijesti

'Njemačka ucjena'

'Njemačka ucjena'

Vrhovna koordinatorica borbe protiv europske financijske krize, njemačka kancelarka Angela Merkel, pravi razlog trenutnom jadnom stanju "Starog… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika