Objavljeno u Nacionalu br. 593, 2007-03-27
U sklopu međunarodne marketinške kampanje Vegete, koja se provodi na 11 tržišta, pokrenute su web stranice na jezicima zemalja u kojima se kampanja provodi. Kampanja, osim internetske, obuhvaća i TV spot, oglase u tisku, billboard kampanju te razne oblike marketinških aktivnosti na prodajnim mjestima. U Podravci kažu da je cilj internetske kampanje predstaviti Vegetu mlađima, kojima je internetsko komuniciranje prirodno.
Vezane vijesti
Podravka ostvarila povećanje neto dobiti u prvom kvartalu za 23%
U prvom kvartalu 2010. godine Grupa Podravka je iz operativnih aktivnosti ostvarila 32,5 milijuna kuna neto dobiti, što predstavlja značajan rast od… Više
- Ugovorom iz 2002. Polančec Vegetu htio prodati Nestléu
- Prevara na HGK način: Kupujmo hrvatsko, kupujmo skuplje
- Najprofitabilnij brandovi: Vegeta zaradila 15 milijardi kuna
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu