Objavljeno u Nacionalu br. 593, 2007-03-27

Autor: Nacionalova redakcija

INTERNACIONALNA KAMPANJA

Vegeta na webu u 11 zemalja

U sklopu međunarodne marketinške kampanje Vegete, koja se provodi na 11 tržišta, pokrenute su web stranice na jezicima zemalja u kojima se kampanja provodi. Kampanja, osim internetske, obuhvaća i TV spot, oglase u tisku, billboard kampanju te razne oblike marketinških aktivnosti na prodajnim mjestima. U Podravci kažu da je cilj internetske kampanje predstaviti Vegetu mlađima, kojima je internetsko komuniciranje prirodno.

Vezane vijesti

Podravka ostvarila povećanje neto dobiti u prvom kvartalu za 23%

Podravka ostvarila povećanje neto dobiti u prvom kvartalu za 23%

U prvom kvartalu 2010. godine Grupa Podravka je iz operativnih aktivnosti ostvarila 32,5 milijuna kuna neto dobiti, što predstavlja značajan rast od… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika