04.03.2010. / 12:06

Autor: Nacionalova redakcija

Nokia i IQ mobile predstavili novu uslugu mobilnog oglašavanja

Mobilnost i mobilni uređaji od velike su važnosti u svakodnevnom suvremenom načinu života. Logičan slijed je da se i komunikacija prilagodi tom trendu. Tvrtka Nokia prepoznala je važnost oglašavanja putem mobilnih kanala kako bi direktno komunicirala s našim korisnicima putem mobilnih uređaja

Građani Hrvatske su među vodećima kada je riječ o slanju SMS poruka putem mobilnih uređaja. Naime, s 4,2 SMS-a iznad su europskog prosjeka koji iznosi 3 SMS poruke dnevno. Također, usporedno raste i broj hrvatskih korisnika koji surfaju Internetom putem mobilnog uređaja. U 2009. godini bilo je dvostruko više korisnika koji surfaju Internetom putem mobilnog uređaja u usporedbi s 2008. Prema istraživanjima, apsolutna vrijednost je između 7 i 12 posto.

Neovisno o tome služite li se mobilnim uređajem kako bi pročitali vijesti ili preuzeli TV programa, informacije dostupne putem mobilnog uređaja novi su i praktičan način oglašavanja i plasiranje marketinških poruka. Marketinške kampanje putem mobilnih uređaja karakterizira velika vidljivost, direktni pristup ciljanoj publici, upečatljivost, izgradnja pozivnog imidža kao i uspješnost.

Tvrtka Nokia oglašava se na portalima za mobilne uređaje

Nokia, jedna od najpoznatijih europskih tvrtki već dugi niz godina svoje povjerenje poklanja tvrtki IQ mobile i koristi njezine usluge mobilnog oglašavanja. Posebno zanimljive ciljane grupe bili su korisnici servisa „OVI store“ tvrtke Nokia namijenjenog preuzimanju aplikacija.

„Mobilnost i mobilni uređaji od velike su važnosti u svakodnevnom suvremenom načinu života. Logičan slijed je da se i komunikacija prilagodi tom trendu. Tvrtka Nokia prepoznala je važnost oglašavanja putem mobilnih kanala kako bi direktno komunicirala s našim korisnicima putem mobilnih uređaja“, izjavio je Alexander Oswald, marketing menadžer tvrtke Nokia za regiju Alpe i jugoistočne Europe.

Tim povodom, Aleksandra Schmit regionalni menadžer tvrtke IQ mobile za regiju jugoistočne Europe izjavila je „U kampanji koja je za tvrtku Nokia provedena u siječnju u Hrvatskoj, prosječan broj posjeta povećali smo za gotovo 4 posto. To dokazuje veliku predanost mobilnom oglašavanju. Mogućnost ciljanog obraćanja korisnicima zasigurno čini jako vrijedan dio ukupnih marketinških napora“.

Ciljano oglašavanje samo uz odobrenje

Uspoređujući ovaj tip marketinške kampanje s klasičnim marketinškim kampanjama, Aleksandra Schmid izjavila je „Koristeći našu uslugu, oglašavač mora u svakom trenutku biti siguran da primalac pristaje na primanje poruke. Klasične push kampanje, koje uključuju slanje neželjenih SMS poruka bez prethodnog pristanka primatelja, nisu dio naših usluga“. Na ovaj način otklanja se mogućnost neželjene reklame čime se osigurava da uspjeh marketinške kampanje ovisi isključivo o kvaliteti i kompetentnosti oglašivača.

Vezane vijesti

Tehnologijom do jednostavnijeg življenja

Tehnologijom do jednostavnijeg življenja

Prema novom Ketchumovom indeksu digitalnog življenja (Ketchum Digital Living Indeks), jednostavnost je ono što ljudi žele od pametnih telefona,… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika