11.03.2010. / 14:51

Autor: Nacionalova redakcija

Marketing budućnosti: Inteligentni oglasi koji prepoznaju konzumente

Sustav koji je već viđen u futurističkom filmskom hitu s Tomom Cruiseom u glavnoj ulozi 'Minority Report' primjenjuje se u američkoj oglašivačkoj industriji

Najnoviji hit američke oglašivačke industrije je sustav prepoznavanja prolaznika pred digitalnim panelima te mijenjanje reklame s obzirom na dob i spol mogućeg potrošača. Inteligentni displayi imat će kameru koja će prepoznati osnovne karakteristike prolaznika, poslati informaciju softweru koji će zatim izabrati i objaviti odgovarajuću reklamu.

Autori tvrde da su lica odmah izbrisana dok se neki potrošači pribojavaju da će kamere snimiti njihovu reakciju i odgovor na oglas te ju zadržati u bazi podataka.

Sustav koji je viđen u futurističkom filmskom hitu s Tomom Cruiseom u glavnoj ulozi 'Minority Report' već je testiran u Japanu. Stručnjak za digitalno oglašavanje Omaid Hiwaizi, 40-godišnjak iz londonske agencije Chemistry objašnjava kako se može učiniti zastrašujućim, ali da ovaj način kontroliranja oglašivanja nije ništa manje upitan od popisa sadržaja web stranica koje se svakodnevno posjećuju.

"Mnoge kompanije već koriste ovu tehnologiju kako bi prepoznali što potrošači žele, ali i kontroliraju radi li sustav pravilno," dodaje Hiwaizi.

Američki dućani već su testirali drugi sustav koji šalje sms vaučere i ponude na mobitele potrošača u krugu od nekoliko kilometara. Oko 65% ljudi koji su dobili poruke otišli su u dućane. U sljedećih šest mjeseci i Velika Britanije će početi primjenjivati isti princip u svojoj oglašivačkoj shemi, prenosi The Sun.

Vezane vijesti

Tehnologijom do jednostavnijeg življenja

Tehnologijom do jednostavnijeg življenja

Prema novom Ketchumovom indeksu digitalnog življenja (Ketchum Digital Living Indeks), jednostavnost je ono što ljudi žele od pametnih telefona,… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika