11.03.2010. / 14:51
Marketing budućnosti: Inteligentni oglasi koji prepoznaju konzumente
Sustav koji je već viđen u futurističkom filmskom hitu s Tomom Cruiseom u glavnoj ulozi 'Minority Report' primjenjuje se u američkoj oglašivačkoj industriji
Najnoviji hit američke oglašivačke industrije je sustav prepoznavanja prolaznika pred digitalnim panelima te mijenjanje reklame s obzirom na dob i spol mogućeg potrošača. Inteligentni displayi imat će kameru koja će prepoznati osnovne karakteristike prolaznika, poslati informaciju softweru koji će zatim izabrati i objaviti odgovarajuću reklamu.
Autori tvrde da su lica odmah izbrisana dok se neki potrošači pribojavaju da će kamere snimiti njihovu reakciju i odgovor na oglas te ju zadržati u bazi podataka.
Sustav koji je viđen u futurističkom filmskom hitu s Tomom Cruiseom u glavnoj ulozi 'Minority Report' već je testiran u Japanu. Stručnjak za digitalno oglašavanje Omaid Hiwaizi, 40-godišnjak iz londonske agencije Chemistry objašnjava kako se može učiniti zastrašujućim, ali da ovaj način kontroliranja oglašivanja nije ništa manje upitan od popisa sadržaja web stranica koje se svakodnevno posjećuju.
"Mnoge kompanije već koriste ovu tehnologiju kako bi prepoznali što potrošači žele, ali i kontroliraju radi li sustav pravilno," dodaje Hiwaizi.
Američki dućani već su testirali drugi sustav koji šalje sms vaučere i ponude na mobitele potrošača u krugu od nekoliko kilometara. Oko 65% ljudi koji su dobili poruke otišli su u dućane. U sljedećih šest mjeseci i Velika Britanije će početi primjenjivati isti princip u svojoj oglašivačkoj shemi, prenosi The Sun.
Vezane vijesti
Tehnologijom do jednostavnijeg življenja
Prema novom Ketchumovom indeksu digitalnog življenja (Ketchum Digital Living Indeks), jednostavnost je ono što ljudi žele od pametnih telefona,… Više
- Seksizam u pivskoj industriji
- Dalmacija može razvijati solarne elektrane
- Samsung predstavio 'pametniji televizor sutrašnjice'
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu