19.03.2010. / 07:47

Autor: Martina Čizmić

MySpace najavio povratak: Nova uprava želi utrostručiti broj korisnika

MySpace će i dalje primarno ostati društvena mreža namijenjena razmijeni i promociji multimedijskog sadržaja

MySpace će u budućnosti uvesti neke promjene kako bi privukao nove korisnikeMySpace će u budućnosti uvesti neke promjene kako bi privukao nove korisnikeKada je osnovan 2003. godine MySpace je bio prva društvena mreža na internetu i odmah je osvojio simpatije. Gotovo dvije godine bilježio je izvrsne poslovne rezultate i konstantan porast broja korisnika. No, onda se pojavio fenomen Facebook, a potom i Twitter i MySpace je prestao biti hit.

Nova uprava to želi promijeniti. Sedam godina od pokretanja MySpace ima 100 milijuna registriranih korisnika i želi još i više. Ambiciozno su najavili promjene u strukturi korisničkih stranica kao i u vizualnom identitetu, jer za razliku od Facebooka, na MySpaceu svaki korisnik sam odabire izgled svoje stranice.

Također, najavili su jače promoviranje različitih profila poznatih osoba, prije svega uz opciju dodavanja različitih interesantnih informacija. Planira se osnivanje i posebnog kanala namijenjenog igrama, a radi se i na poboljšanju sinhronizacije s Twitterom.

No, ističu, MySpace će i dalje primarno ostati društvena mreža namijenjena razmijeni i promociji multimedijskog sadržaja.

Vezane vijesti

Što se dogodi na internetu u jednoj minuti?

Što se dogodi na internetu u jednoj minuti?

Intel je zbrojio i analizirao globalni internetski promet. Dobiveni rezultati daju sliku rasta interneta i dinamike korištenja određenih usluga.… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika