20.09.2010. / 14:21

Autor: Nacional.hr

Lenovo ThinkPad ponovno proglašen najboljim na temelju zadovoljstva poslovnih korisnika

„Korisnici su u fokusu našeg poslovanja, a u fokusu ThinkPada je predanost vrhunskom dizajnu i kontinuiranoj inovaciji", izjavio je Dilip Bhatia

Lenovo ThikPad prijenosniciLenovo ThikPad prijenosniciLenovo je objavio da je prijenosnik Lenovo ThinkPad proglašen najboljim računalom prema izvješću Technology Business Researcha (TBR) „Studija o korporativnom ponašanju prilikom kupnje IT opreme i zadovoljstva korisnika za drugi kvartal 2010. godine" (Corporate IT Buying Behavior and Customer Satisfaction Study for 2Q 2010).

Prema izvješću TBR-a, srednji i veliki poslovni korisnici su po peti put zaredom proglasili ThinkPad prijenosnike najboljim računalima na temelju cjelokupnog zadovoljstva korisnika. Prijenosna računala Lenovo ThinkPad zauzimaju prvo mjesto u sedam od deset posljednjih izvještaja TBR-a.

Za drugi kvartal 2010. godine korisnici su nagradili prijenosnik ThinkPad s najvećim ocjenama u sljedećim kategorijama: kvaliteta/pouzdanost hardvera, podrška putem telefona, vrijeme popravka i cjelokupno zadovoljstvo. Lenovo je u drugom kvartalu ostvario najviše ocijene postavivši rekord za kvalitetu/pouzdanost hardvera, isporuku kao i vrijeme popravka. Također, dizajn proizvoda i lakoća poslovanja predstavljaju prednosti Lenova u odnosu na konkurenciju.

„Korisnici su u fokusu našeg poslovanja, a u fokusu ThinkPada je predanost vrhunskom dizajnu i kontinuiranoj inovaciji", izjavio je Dilip Bhatia, izvršni direktor ThinkPad Marketinga. „Kombinirajući snagu naših proizvoda s brzinom isporuke i pouzdanošću te učinkovitoj podršci putem telefona omogućuje nam izgraditi PC tehnološka rješenja koja nadilazi očekivanja kupaca."

U izvješću se ističe konzistentnost Lenova pri pružanja podrške korisnicima koje je važno za ukupno zadovoljstvo i lojalnost korisnika. Korisnici su izvijestili o poboljšanju vremena isporuke proizvoda, brzini popravka i učinkovitoj tehničkoj podršci korisnicima putem telefona. Priznanje odražava dugoročnu predanost Lenova visokoj kvaliteti i pouzdanosti proizvoda te neprestanom ulaganju u proizvode i usluge. Za efikasno i žurno pružanje podrške svojim korisnicima Lenovo koristi prilagođene dijagnostičke alate koji mu omogućuju trenutno pružanje pomoći svojim korisnicima.

Nadalje, Lenovo osigurava sve opsežnije online prisutnost putem e-podrške, foruma, tehničkog rješavanja problema i socijalnih medija. Nadalje, istraživanje je također zabilježilo manje pritužbi korisnika vezanih za Lenovo.

„Ekonomski izazov je pokazao važnost zadovoljstva kupaca kada su u pitanju osobna računala," izjavio je Jon Lindy, predsjednik TBR-a. „Podaci govore da budući se donosioci odluka unutar sektora IT vraćaju kupnji računala ove godine, veliku pozornost obraćaju svim aspektima od pouzdanosti proizvoda do podrške korisnicima. Kontinuirani fokus Lenova na cjelokupno iskustvo korisnika razlog je zašto su prijenosnici ThinkPad proglašeni najboljim računalom u posljednjih pet uzastopnih kvartala".

Rezultati istraživanja temeljeni su na ispitivanju više od 500 voditelja IT odjela u srednjim i velikim tvrtki u Sjevernoj Americi.

Vezane vijesti

Lenovo predstavio nove Ultrabook prijenosnike

Lenovo predstavio nove Ultrabook prijenosnike

Lenovo je hrvatskim korisnicima predstavio dugo očekivane Ultrabook prijenosnike IdeaPad U30 i U410. Lenovo Ultrabook prijenosnici kombiniraju… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika