09.10.2010. / 14:02
Toshiba predstavila prvi 3D TV na svijetu s ravnim zaslonom – bez naočala
Novi 3D televizori bez naočala bit će dostupni za prodaju u Japanu u prosincu 2010.
Jedan od Toshibinih novih televizoraToshiba je nedavno predstavila svoj prvi 3D televizor bez naočala. Uz dva televizora, jedan ekrana veličine 12'' (30,5 cm) i drugim veličine 20'' (50,8 cm), gledatelji mogu iskusiti trodimenzionalno iskustvo gledanja na udoban način, bez uporabe 3D naočala. Proizvodi će biti dostupni do kraja prosinca 2010. godine u Japanu. Toshiba također prikazuje prototip prijenosnog računala kao dokaz koncepta s 3D ekranom od 12'' (30,5 cm) bez naočala na sajmu CEATEC u Tokyu.
Novorazvijena inovativna tehnologija za 3D televizore bez naočala koristi integralni imaging sustav. On daje devet različitih perspektiva (paralakse) svakog 2D okvira koje gledateljev mozak integrira kako bi dobio trodimenzionalni dojam slike. Toshiba je to postigla zahvaljujući inženjerima koji posjeduju veliko znanje o prikaznoj tehnologiji, kao i znanje o poluvodičima i dizajnu softvera. Razvili su snažan stroj i algoritam za ekstrapoliranje tih perspektiva iz 2D okvira, a koristili su okomiti lentikularni list i niz objektiva koji omogućuju da gledateljev mozak dodaje perspektive. On također pruža široko područje gledanja ispred zaslona te dopušta pomicanje očiju i glave bez utjecaja na 3D sliku i bez remećenja ugode, ponekad povezanoga s drugim 3D tehnologijama u kojima se koriste 3D naočale.
"Svojim 3D televizorom bez naočala Toshiba još jednom cilja na ponudu najveće kvalitete slike", kaže Sascha Lange, voditelj marketinga vizualnih proizvoda, Toshiba Europe. Novi televizori ne sklapaju kompromis s iskustvom u 2D tehnologiji: prebacuju se između 3D i 2D načina za svega nekoliko sekundi.
Još jedan korak u budućnost 3D televizora
3D televizori malih dimenzija bez naočala ciljaju na malu skupinu gledatelja koji među prvima žele iskusiti ovu tehniku. Novim televizorima Toshiba želi dokazati da su autostereoskopski 3D zasloni i tehnološki i komercijalno izvedivi. "Komercijalno lansiranje naših 3D televizora bez naočala od 12 i 20 inča u Japanu je prvi korak u 3D budućnost tržišta kućnih kina," kaže Sascha Lange. "No bit će potrebno nekoliko godina da se razviju veći 3D televizori bez naočala veličine zaslona od 40 inča i veći, koji će biti financijski prihvatljivi. Oni koji žele uživati u 3D iskustvu kućnoga kina na velikom zaslonu mogu još danas biti usluženi 3D televizorom s aktivnim naočalama, kao što je model serije WL768."
Vezane vijesti
INCJ, Hitachi, Sony i Toshiba udružili se u Japan Display
Innovation Network Corporation of Japan ("INCJ"), Hitachi, Ltd. ("Hitachi"), Sony Corporation ("Sony") i Toshiba Corporation ("Toshiba") potpisali su… Više
- Japanska katastrofa srušila Toshibine financijske rezultate
- Toshiba AT100 tablet dolazi u Hrvatsku
- IFA Berlin: Toshiba predstavila ultra tanki tablet i 3D televizor za koji ne trebaju naočale
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu