09.10.2010. / 14:02

Autor: Nacional.hr

Toshiba predstavila prvi 3D TV na svijetu s ravnim zaslonom – bez naočala

Novi 3D televizori bez naočala bit će dostupni za prodaju u Japanu u prosincu 2010.

Jedan od Toshibinih novih televizoraJedan od Toshibinih novih televizoraToshiba je nedavno predstavila svoj prvi 3D televizor bez naočala. Uz dva televizora, jedan ekrana veličine 12'' (30,5 cm) i drugim veličine 20'' (50,8 cm), gledatelji mogu iskusiti trodimenzionalno iskustvo gledanja na udoban način, bez uporabe 3D naočala. Proizvodi će biti dostupni do kraja prosinca 2010. godine u Japanu. Toshiba također prikazuje prototip prijenosnog računala kao dokaz koncepta s 3D ekranom od 12'' (30,5 cm) bez naočala na sajmu CEATEC u Tokyu.

Novorazvijena inovativna tehnologija za 3D televizore bez naočala koristi integralni imaging sustav. On daje devet različitih perspektiva (paralakse) svakog 2D okvira koje gledateljev mozak integrira kako bi dobio trodimenzionalni dojam slike. Toshiba je to postigla zahvaljujući inženjerima koji posjeduju veliko znanje o prikaznoj tehnologiji, kao i znanje o poluvodičima i dizajnu softvera. Razvili su snažan stroj i algoritam za ekstrapoliranje tih perspektiva iz 2D okvira, a koristili su okomiti lentikularni list i niz objektiva koji omogućuju da gledateljev mozak dodaje perspektive. On također pruža široko područje gledanja ispred zaslona te dopušta pomicanje očiju i glave bez utjecaja na 3D sliku i bez remećenja ugode, ponekad povezanoga s drugim 3D tehnologijama u kojima se koriste 3D naočale.

"Svojim 3D televizorom bez naočala Toshiba još jednom cilja na ponudu najveće kvalitete slike", kaže Sascha Lange, voditelj marketinga vizualnih proizvoda, Toshiba Europe. Novi televizori ne sklapaju kompromis s iskustvom u 2D tehnologiji: prebacuju se između 3D i 2D načina za svega nekoliko sekundi.

Još jedan korak u budućnost 3D televizora

3D televizori malih dimenzija bez naočala ciljaju na malu skupinu gledatelja koji među prvima žele iskusiti ovu tehniku. Novim televizorima Toshiba želi dokazati da su autostereoskopski 3D zasloni i tehnološki i komercijalno izvedivi. "Komercijalno lansiranje naših 3D televizora bez naočala od 12 i 20 inča u Japanu je prvi korak u 3D budućnost tržišta kućnih kina," kaže Sascha Lange. "No bit će potrebno nekoliko godina da se razviju veći 3D televizori bez naočala veličine zaslona od 40 inča i veći, koji će biti financijski prihvatljivi. Oni koji žele uživati u 3D iskustvu kućnoga kina na velikom zaslonu mogu još danas biti usluženi 3D televizorom s aktivnim naočalama, kao što je model serije WL768."

Vezane vijesti

INCJ, Hitachi, Sony i Toshiba udružili se u Japan Display

INCJ, Hitachi, Sony i Toshiba udružili se u Japan Display

Innovation Network Corporation of Japan ("INCJ"), Hitachi, Ltd. ("Hitachi"), Sony Corporation ("Sony") i Toshiba Corporation ("Toshiba") potpisali su… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika