16.11.2010. / 18:10

Autor: Hina

Ponuda HOO-a za nacionalnu sportsku televiziju

Hrvatski olimpijski odbor poslao je danas ponudu na natječaj za emitiranje specijaliziranih televizijskih kanala u zemaljskoj mreži, jer planira pokrenuti svoju Sportsku televiziju kao prvi specijalizirani sportski televizijski kanal u Hrvatskoj sa osnovnom zadaćom praćenja i prezentacije hrvatskoga sporta.

Josip Čop (Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL)Josip Čop (Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL)Hrvatski olimpijski odbor poslao je danas ponudu na natječaj za emitiranje specijaliziranih televizijskih kanala u zemaljskoj mreži, jer planira pokrenuti svoju Sportsku televiziju kao prvi specijalizirani sportski televizijski kanal u Hrvatskoj sa osnovnom zadaćom praćenja i prezentacije hrvatskoga sporta.

"Sportska televizija jedna je od ključnih mjera za unapređenje statusa i financiranja sporta koje je Vijeće HOO-a donijelo na 13. sjednici održanoj u ožujku ove godine. Televizijskom koncesijom se otvara dodatna mogućnost unapređenja i razvoja hrvatskog sporta jer televizija predstavlja kotač zamašnjak popularizacije domaćih sportaša", istaknuo je predsjednik HOO-a Zlatko Mateša naglasivši da je Vijeće HOO-a jednoglasno podržalo osnutak posebne tvrtke za medijske usluge HOO TV d.o.o. te da je podršku projektu iskazalo gotovo stotinu sportskih saveza, udruga i organizacija.

Filozofija pristupa sportu kroz programsku orijentaciju je pokrivanje svih razina hrvatskog sporta, što podrazumijeva da nema podjele na, uvjetno rečeno, "velike" i "male" sportove. To je sportska televizija za sve i svi su – dakako, ipak u skladu s kriterijima vrijednosti unutar HOO-a - na istoj razini. To znači da su uključene i sve razine hrvatskoga sporta, pa tako ne samo vrhunski, već i paraolimpijski, rekreativni, školski, dječji, u odnosima koji zadovoljava kriterije postavljene od HOO-a ili lokalnih sportskih zajednica u pristupu svakoj od ovih stavki.

"Sportska televizija nije i neće biti projekt koji će se financirati iz proračuna Hrvatskog olimpijskog odbora, dakle niti iz sredstava koje se dobivaju iz državnog proračuna", ustvrdio je glavni tajnik HOO-a Josip Čop.

"Riječ je o poslovnim modelu u kojem se cjelokupna financijska konstrukcija zatvara u suradnji sa zainteresiranim poslovnim partnerima te sponzorima, jer dobivaju mogućnost za još bolju promociju u mediju koji bi imao 92 posto pokrivenosti teritorija Hrvatske", napominje glavni tajnik i ističe da još niti jedan nacionalni olimpijski odbor u svijetu nema svoju teleziziju.

Inače, Na natječaj za emitiranje specijaliziranih televizijskih kanala u zemaljskoj mreži unutar "multipleksa D" javilo se osam ponuditelja koji se natječu za tri slobodna nacionalna kanala.

Ponude na natječaj danas je otvorilo Vijeće za elektroničke medije koje će najkasnije za 30 dana odlučiti o davanju koncesije.

Osim HOO-a ponude su dali Autor za kanal CMC (muzički program), GRP Media za kanal MEGA (zabavni program), Kapital Net za kanal Kapital Network (informativno-gospodarstveni program), Montura za Kanal 5 regional (zabavno-turistički program), Nova TV za kanal Nova sport (sportski kanal), Novi kanal za ObiteljskU televizijU (zabavni program) i RTL Hrvatska za kanal RTL Kockica (program za djecu i mlade).

Tri nacionalne koncesije dodjeljuju se na razdoblje od 15 godina, a godišnja naknada za koncesiju iznosi 450 tisuća kuna.

Vezane vijesti

Opet palo staklo sa zagrebačkog Hoto tornja, ozlijeđen zaštitar

Opet palo staklo sa zagrebačkog Hoto tornja, ozlijeđen zaštitar

Sa zgrade Hoto tornja (zgrada T-coma) u Savskoj ulici u Zagrebu pao je komad staklene stijene pri čemu je ozlijeđen zaštitar, doznaje se u… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika