28.10.2011. / 11:50

Autor: Nacional.hr

Podravkina neto dobit u devet mjeseci veća za čak 22 %

Ukupna vrijednost kapitalnih ulaganja i to u modernizaciju proizvodnje te proširenje postojećih kapaciteta u devet mjeseci 2011. iznosila je 68,5 milijuna kuna.

Miroslav VitkovićMiroslav VitkovićU devet mjeseci 2011. godine ostvarena neto dobit Grupe Podravka iznosi 100,4 milijuna kuna što predstavlja rast od čak 22% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Ukupna prodaja iznosila je 2.690,3 milijuna kuna što je rast od 4% u odnosu na promatrano lanjsko razdoblje, stoji u poslovnim rezultatima koje su objavili u Podravci.

Prodaja strateškog poslovnog područja Prehrana i pića iznosila je 2.132,2 milijuna kuna, odnosno raste 3%, dok je prodaja SPP-a Farmaceutike iznosila 558,1 milijun kuna, što je porast od 8% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Unatoč krizi koja je i dalje prisutna u Hrvatskoj, a rezultat koje je slabija kupovna moć, Podravkini brandovi i dalje drže čvrsto svoje pozicije na tržištu. Valja naglasiti kako sva Podravkina tržišta bilježe značajan rast prodaje, a najveći apsolutni porast bilježe tržišta Jugoistočne Europe (8%), Srednje (6%), Zapadne Europe (4%) te Istočne Europe (10%). Operativna dobit (EBIT) Grupe Podravka bilježi porast od 21%, dok operativna marža (EBIT marža) iznosi 7,2%. Istodobno, ukupna vrijednost kapitalnih ulaganja i to u modernizaciju proizvodnje te proširenje postojećih kapaciteta u devet mjeseci 2011. iznosila je 68,5 milijuna kuna.

U povodu objave rezultata poslovanja za devet mjeseci ove godine predsjednik Uprave Podravke Miroslav Vitković rekao je:

„Zadovoljni smo ostvarenim rezultatima koji su, unatoč krizi koja nas nažalost još okružuje, jedni od najboljih u novijoj Podravkinoj povijesti. Iznimno mi je drago da Podravka ide naprijed, čvrsto gradi dobre tržišne pozicije s posebnim naglaskom na inozemna tržišta gdje su naše marke proizvoda postale dobro poznate i prihvaćene od strane potrošača."

Vezane vijesti

Podravka organizira e-learning konferenciju

Podravka organizira e-learning konferenciju

"Znanje u fokusu" naziv je prve hrvatske konferencije o mogućnostima primjene e-learninga, isključivo u korporacijskom okružju koju organizira… Više

Komentari

registracija
11/1/10

fluid, 28.10.11. 12:28

Po svemu sudeći Jurčić je postavio dobro stvari na svoje mjesto.Očigledno čovjek zna svoj posao.Pitam se zašto Podravka nije ogledalo svih hrvatskih potencijala!?Osobno vjerujem da je to potpuno realno i moguće.Imamo samo jedan problem;pravi ljudi na pravim pozicijama.Imaju i druge države smeće od ljudi ali imaju i načina da takvima ne dozvole pristup vrijednostima.U pravilu sve pokvare a narod pati.


Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika