04.01.2012. / 12:23

Autor: Nacional.hr

HT lansirao Facebook aplikaciju Info i korisnička podrška

Na Facebook stranici HT-a Služba za korisnike nudi odgovore na više od 500 pitanja o uslugama Hrvatskog Telekoma

Screenshot aplikacijeScreenshot aplikacijeHrvatski Telekom je ponudio inovativnu aplikaciju „Info i korisnička podrška" na svojoj Facebook stranici pomoću koje je vrlo jednostavno i brzo moguće pronaći odgovore na pitanja o uslugama HT-a. Stranice sadrže odgovore na više od 500 najčešće postavljenih pitanja Službi za korisnike HT-a, a popis se svakodnevno ažurira i povećava, ovisno o interesima korisnika. Navedena aplikacija prva je takva podrška korisnicima na domaćem tržištu.

Zahvaljujući ovoj aplikaciji, Facebook fanovima, ali i ostalim korisnicima usluga Hrvatskog Telekoma, tražene informacije dostupne su uz samo nekoliko klikova.

Aplikacija „Info i korisnička podrška", razvijena u Hrvatskom Telekomu, sadrži:

- Pitanja i odgovore o ponudi Hrvatskog Telekoma. Uz pojedinosti o tarifama i opcijama, dostupne su i upute na koji način, primjerice, samostalno instalirati i podesiti MAXadsl uređaje ili pak podesiti i zaštiti bežičnu (WLAN) mrežu. Također, korisnici mogu pronaći detalje o svim mogućnostima koje nudi iPhone te uređaji s Android operativnim sustavom, kao i brojne druge korisne informacije.

- Pretraživač baze pitanja

- Popis samouslužnih servisa te upute pomoću kojih korisnici mogu samostalno administrirati svoje usluge. Tako korisnici, primjerice, mogu saznati kako putem Moj T portala pregledati ispise spajanja za MAXtv uslugu, provjeriti stanje T-Com i T-Mobile računa putem govornog automata, administrirati podatke poput MAXtv PIN-a za kupnju filmova iz videoteke, video on demand sadržaja i sl. putem MAXtv sučelja, na koji način putem SMS poruke naručiti tehničke postavke za mobilni uređaj (Web/Internet,WAP,MMS) i još mnogo toga.

Radi lakšeg snalaženja među uputama, odgovori uz tekst sadrže i slike koje ih vizualno predočuju. Zahvaljujući intuitivnom izborniku, tražena informacija pronalazi se izuzetno brzo, a korisnici ove aplikacije također mogu pridonijeti obogaćivanju sadržaja dajući svoj stav na dobiveni odgovor.

Vezane vijesti

Facebook će platiti 10 milijuna za "sponzorizirane statuse"

Facebook će platiti 10 milijuna za "sponzorizirane statuse"

Društvena mreža Facebook pristala je isplatiti 10 milijuna dolara nakon tužbe korisnika kojom ju optužuju da je koristila njihove fotografije i… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika