14.01.2012. / 13:56

Autor: Nacional.hr

Domotex 2012 - Nijemci tradicionalno oduševljeni hrvatskim hrastom

Sajam podnih obloga "Domotex 2012" jedan je od najvećih i najznačajnijih svjetskih sajmova podnih obloga na kojem ove godine izlaže više od 1,400 izlagača iz 60 zemalja cijeloga svijeta, a poslovnu posjetu su najavili predstavnici iz preko 100 država

Sa sajma u NjemačkojSa sajma u NjemačkojDevet hrvatskih proizvođača parketa predstavlja se na Međunarodnom sajmu podnih obloga "Domotex 2012" koji se održava od 14. do 17. siječnja 2012. u Hannoveru u Njemačkoj. Organizator nastupa je Hrvatska gospodarska komora u suradnji s Ministarstvom poljoprivrede i Ministarstvom gospodarstva. Na površini od 425 četvornih metara svoje proizvode predstavljaju tvrtke: Lipa d.o.o., Mopar d.o.o., Pan parket d.o.o., Parketi Požgaj d.o.o., Spačva d.d., Drvoproizvod d.d., PPS Galeković, Exportdrvo d.d. te Slavonija DI d.o.o.

"Koliko je za naše tvrtke važan nastup na ovom najvećem i najmodernijem sajmu parketa u Europi dokazuju Parketi Požgaj i Pan Parket koji su zahvaljujući proizvodnji visokokvalitetnog dvoslojnog i troslojnog parketa, koji je trenutno najzastupljeniji na europskom tržištu, ali i kontinuiranim nastupima na ovome i sličnim sajmovima uspjeli izgradili prepoznatljivost i brand svojih tvrtki na tržištu EU. Koristeći modernu tehnologiju te hrast, najvrjedniju hrvatsku sirovinu, naši proizvođači parketa ne samo da su u korak s trendovima potražnje na stranim tržištima već su postigli i visoku konkurentnost", izjavio je Rajko Ružička, pomoćnik direktorice Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK, te istaknuo i ostale tvrtke poput Galekovića, Spačve, Drvoproizvoda, Mopara i Lipe koji su predvodnici u proizvodnji klasičnog parketa, ali i svjetskih trendova u proizvodnji termoparketa i termo podnih obloga.

"Sajam Domotex pokazao se kao izvrsno mjesto za sklapanje poslova i otvaranje mogućnosti za plasman roba na europsko tržište, što je dovoljan razlog za prisutnost tvrtke Pan parket i ostalih proizvođača parketa iz RH koji ovdje izlažu već desetak godina za redom u organizaciji i uz potporu Hrvatske gospodarske komore. Kriza koja potresa drvnu industriju još od 2009. odrazila se i na naše prihode, no oni su ipak nešto povećani u odnosu na prethodne godine, pa tako i u 2012. očekujemo da će biti 20% veći u odnosu na lanjsku godinu. Dugogodišnjim radom i inzistiranjem na kvaliteti naših proizvoda te uz potporu HGK, koja nam je pomagala u našim nastojanjima da se što kvalitetnije predstavimo na ciljanim tržištima, uspjeli smo otvoriti vrata europskog tržišta, a nadamo se da ćemo jednak rezultat ostvariti i na tržištu Rusije i Istočne Europe.", rekao je Daniel Smiljanić, direktor tvrtke Pan parket d.o.o. i predsjednik Odbora za marketing i sajmove pri Udruženju drvno-prerađivačke industrije HGK.

Sajam podnih obloga "Domotex 2012" jedan je od najvećih i najznačajnijih svjetskih sajmova podnih obloga na kojem ove godine izlaže više od 1,400 izlagača iz 60 zemalja cijeloga svijeta, a poslovnu posjetu su najavili predstavnici iz preko 100 država.

"Ono što je bitno je da bez obzira na naše tržišne pozicije i prepoznatljivost hrvatskih drvnih proizvoda u Njemačkoj, bez kontinuiranog rada, promocije i marketinških aktivnosti postoji mogućnost da izgubimo teško stečene tržišne udjele, jer je konkurencija iznimno agresivna u pokušajima prodora na tržište i povećanja prodaje svojih proizvoda», rekao je Ružička.

"Upravo kroz dugogodišnje izlaganje te konstatnim poboljšanjem kvalitete prezentacije proizvoda i nastupa tvrtki na specijaliziranim sajmovima poput Domotexa, HGK zajedno s tvrtkama i u suradnji s resornim Ministarstvima radi na promicanju i brendiranju hrvatskog drvnog proizvoda u Njemačkoj, ali i svijetu, te će i dalje pomagati tvrtkama kako bi osigurale i zadržale svoju konkurentnost na ciljanim tržištima." rekla je Milica Rakuša Martulaš, direktorica Sektora trgovine.

O važnosti ovog tržišta govore i podaci o ukupnoj robnoj razmjeni Republike Hrvatske s Njemačkom za prvih devet mjeseci prošle godine koji pokazuju da je Hrvatska izvezla robe u vrijednosti 943 mil. USD, što je 36 mil. više nego 2010., a uvezla 1.922 mil. USD, čime je ostvarila deficit od 979 mil. USD, dok u robnoj razmjeni drva, drvnih proizvoda i namještaja za prvih devet mjeseci prošle godine Hrvatska je izvezla robe za 123 mil. USD, a uvezla 45 mil. USD i ostvarila suficit od 78 mil. USD. Od toga parket, naročito višeslojni, zauzima visoko mjesto u izvozu sa preko 7 mil. USD u istom razdoblju 2011. godine.

Vezane vijesti

HGK ponudila 22 investicijska projekta vrijedna više od 2,5 milijarde eura

HGK ponudila 22 investicijska projekta vrijedna više od 2,5 milijarde eura

"Italija je Hrvatskoj najvažniji partner u kontinuirano uravnoteženoj robnoj razmjeni. Italija je i drugi po važnosti ulagač u RH te 65 posto… Više

Komentari

registracija
27/11/11

Culex, 14.01.12. 19:19

Slavonijahrast-Damir Kelava-Parnel-Zlatko Mesić-Pan parket-Danijel Smiljanić !!! Pogodite tko fali? Jadna li si moja Hrvatska!


Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika