Objavljeno u Nacionalu br. 468, 2004-11-02
Konzum je u novi vizualni identitet uložio 25 milijuna kuna.Konzum je u novi vizualni identitet uložio 25 milijuna kuna. Cijeli projekt povjeren je engleskoj agenciji za dizajn i konzalting 20/20, koja je do sada kreirala čitav niz prepoznatljivih maloprodajnih brandova na europskom tržištu (Sainsbury´s, PAM, Royal Ahold i dr.). Rješenja eksterijera i interijera djelo su dizajnera Agrokorova Odjela za korporativnu komunikaciju i dizajn Predraga Zagorca i Tee Kličinović. Do sada je preuređeno 130 prodavaonica, a preostali dio objekata uređivat će se dinamikom od oko 40 prodavaonica mjesečno.
Vezane vijesti
Konzum na internetskim stranicama objavio rječnik
Kako bi u svoje trgovine privukao turiste trgovački lanac Konzum je na svojim internetskim stranicama objavio rječnik pod nazivom Learn Croatian.… Više
- Dioki na sud, Konzum Liniću
- Istraga zbog isplate plaća bonovima
- Konzum uz trgovačke centre otvara benzinske postaje
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu