26.01.2009. / 17:09

Autor: Anamarija Kronast

Mobilizacija u Playboyju: svi zaposlenici radit će za internet izdanje

Najpoznatiji muški magazin na svijetu seli se iz New Yorka natrag u Chicago, a nove čitatelje će pokušati privući boljom web stranicom i temama prilagođenim mlađoj populaciji

Hugh Hefner sa svojim zečicamaHugh Hefner sa svojim zečicamaNekoć se mislilo da seks prodaje baš sve, no čini se da više nije tako. Globalna recesija očito je utjecala i na zanimanje za predivne gole ljepotice, barem ako je suditi prema promjenama koje se ovih dana događaju u njujorškoj redakciji Playboya.

Naime, jedan od najpoznatijih brandova na svijetu odlučio se za velike promjene. Za početak, prodaju zgradu u New Yorku i sele se natrag u bazu, odnosno Chicago. No, feministice i konzervativci još nemaju razloga za otvaranje šampanjca, u pitanju nije baš toliki pad interesa za njihove ljepotice, nego mudra poslovna odluka potaknuta stanjem na tržištu nekretnina.

Stoga se šefovi 54-godišnjeg magazina sele kući, jer njihov ured u New Yorku je otvoren tek devedesetih godina. Ovo preseljenje zapravo je samo dio šireg restrukturiranja magazina na čije bi čelo trebao doći Jimmy Jellinek, bivši urednik Maxima koji je dosad bio urednik Playboyeve web stranice. -U veljači planiramo potpuni relaunch stranice-kaže Jellinek i nastavlja- Bit će to savršena kombinacija pogleda, zvuka i slike. I, da, to znači da će biti i filmskog seksi sadržaja, ali bez eksplicitnih scena-odao je. Naravno, to znači i nova zaduženja za sve zaposlenike Playboy magazina koji će odsad morati producirati i sadržaje za portal. To su samo neki primjeri štednje.

Najnoviji je otkazivanje tradicionalne Playboyeve zabave povodom Superbowla, što je mnogima veliko razočarenje jer je tak event bio ekvivalent oskarovskoj zabavi Vanity Faira. No, nije tajna da Playboy godinama gubi novac, a samo u trećem kvartalu prošle godine gubici su, samo u izdavačkom sektoru, dosegli 1.3 milijuna dolara. Mjesto koje su nekad suvereno držale zečice, posljednjih su godina preuzeli moderniji magazini poput FHM-a i Maxima, koji su se sadržajem okrenuli mlađoj publici.

Playboy se na životu održava samo zahvaljujući dugogodišnjoj tradiciji i volji Huga Hefnera, ali zapravo živi od svih ostalih proizvoda( asesoara, zabavljačke industrije, čak i vina s logom Playboy) koji nose to ime, osim od magazina.
Stoga su, bez obzira na recesiju, promjene bile nezaobilazne.

Vrijeme kada su muškarci željno isčekivali novi broj magazina sa zamamnim ljepoticama na duplerici, davno je prošlo. Pregazio ga je internet koji besplatno nudi jednaku količinu zabave.
No, malo tko može zamisliti da Playboy prestane izlaziti.

Vezane vijesti

Negativni izgledi Hrvatske

Negativni izgledi Hrvatske

Agencija za dodjelu kreditnog rejtinga Moody's snizila je izglede (outlook) zaduživanja Hrvatske s ocjene stabilno na negativno, procijenivši kako će… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika