26.09.2009. / 15:31
TEST Volkswagen Polo: Draga, smanjio sam Golf
Novi Polo u svemu je nadmašilo svog prethodnika te je sljedeći kvalitetu, sigurnost i tehnologiju Golfa postavio nove standarde u svojoj klasi
Peta generacija Pola više nego ikad sliči starijem bratu Golfu, a slijedi ga i pogledu kvalitete, sigurnosti i tehnologijeNakon 34 godine proizvodnje i 11 milijuna prodanih primjeraka, Volkswagen je na tržište izbacio i petu generacija Pola. Novi Polo vanjskim i unutrašnjim dizajnom izgleda gotovo indentično novoj generaciji Golfa, a neupitno ga slijedi i u pogledu kvalitete, sigurnosti i tehnologije. Tu naravno nema ništa loše, jer je Polo time ne samo nadmašio svog prethodnika, nego i postavio nove standarde u svojoj klasi.
Užitak vožnje podignut na razinu više klase vozila
Zahvaljujući udobnom ovjesu, čvrstoj izradi i dobro profiliranim sjedalima užitak vožnje u Polu uzignut je naU ponudi su benzinski motori od od 60 do 105 KS i dizelski od 75 do 105 KS razinu vozila više klase, a visoku udobnost prati i vrlo dobra stabilnost i upravljivost vozila, koja se pokazala adekvatnom i pri oštrijim ulazima u zavoje. Novi Polo u ponudi ima tri benzinska motora od 60, 70 i 85 konjskih snaga, te tri dizelska common-rail motora snage 75, 90 i 105 KS. Sve motore odlikuje niska potrošnja i mala emisija CO2, u čemu prednjače dizelski motori s posječnom potrošnjom od 4,2 litre na 100 km i i emisijom CO2 od 109 g/km.
Turbobenzinski motor od 105 KS za najzahtjevnije
Zahvaljujući udobnom ovjesu, čvrstoj izradi i dobro profiliranim sjedalima vožnje u Polu pravi je užitak Oni koji od Pola očekuju življe, pomalo sportske performase morat će pričekati još koji tjedan kada stiže 1.2-litreni turbobenzinac snage 105 KS. On će za razliku od ostalih motora koju imaju ručni mjenjač s pet brzina, imati i šesti stupanj prijenosa, a moći će se naručiti i s automatskim 7-stupanjskim DSG mjenjačem s dvostrukom spojkom. Automatski mjenjač trenutno se može naručiti u kombinaciji s benzinskim motorom od 85 ks i dizelašem od 90 KS. Polo dolazi u tri varijante opreme; Trendline, Comfortline i Highline a već u početnoj razini opreme uključen je i poluautomatski klima uređaj 'Climatic', prednji i bočni zračni jastuci, ABS, električni podizači prednjih stakala i podesivi elektrohidraulični upravljač.
Puno dodatne opreme i niska početna cijena zabrinut će konkurente
Ovako bogata serijska oprema pomalo je iznenađenje za jedan Volkswagen, a kada se tomu pridoda i početna cijena od 79. 184 kuna, nedvojbeno je da konkurencija neće mirno spavati.
obujam 1390 cm3, 1.4
snaga: 63/85 pri 5000 1/min
max. zakretni moment: 132 Nm pri 3800 1/min
co2 emisija: 139 g/km
max. brzina: 177 km/h
ubrzanje 0-100 km/h: 11,9 s
potrošnja: kombinirana 8/4,7/ 5,9 l/100 km
dimenzije: 3970/1682/1485
cijena: 103.139 kn
Vezane vijesti
Jovanović: Nitko od učenika neće biti oštećen
Ministar znanosti, obrazovanja i sporta Željko Jovanović poručio je danas da ni jedan učenik koji je izišao na državnu maturu neće biti oštećen te da… Više
- Hitno testiranje ispita državne mature
- Nova golferska ofenziva na Dubrovnik
- Rekordna godina za Volkswagen
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu