29.01.2010. / 11:59

Autor: Nacionalova redakcija

Webdvanula radionica: Možemo li ignorirati milijun Hrvata na Facebooku?

Aplikacija Životinjskog carstva na Facebooku je samostalno povećala prodaju te čokoladice za 35 posto u mjesec dana.

Webdvanula radionice ugostile su ugledne predavačeWebdvanula radionice ugostile su ugledne predavačeDruga po redu webdvanula.radionica održana je u organizaciji tvrtke Briefing u četvrtak 28. siječnja 2010. Profesionalci i stručnjaci iz različitih industrija na webdvanula.radionicama stječu znanje i iskustvo potrebne za strateški osmišljen ulazak njihovih tvrtki i klijenata u korištenje novih medija, prvenstveno društvenih mreža, koje su tokom 2009. godine doživjele pravu eksploziju u Hrvatskoj i u svijetu.

Facebook se primjerice u Hrvatskoj vrlo brzo širi. U 2009. godini ta je društvena mreža u nas dostigla godišnju stopu rasta od gotovo 200 posto, a početkom 2010. godine broj registriranih korisnika iz Hrvatske dosegao je milijun, što je oko 20 posto više u odnosu na prethodni mjesec.

Promocija na društvenim mrežama ima višestruku korist

Davor Runje, suosnivač i direktor drap.hr, prve tvrtke u Hrvatskoj specijalizirane za izradu aplikacija i igara na Facebooku, kao gostujući predavač je govorio o iskustvima korištenja aplikacija na toj društvenoj mreži. Statistike primjerice pokazuju da je Kraševa čokoladica Životinjsko carstvo u mjesec dana nakon pokretanja aplikacije na Facebooku zabilježila porast prodaje od 35% i to bez pomoći marketinških kampanja na drugim medijima. Davorova tvrtka drap izradila je Facebook aplikacije i za tržne marke Cedevita GO, Lino, T-Mobile, Vip i Iskon te je nakon niza uspješnih projekata danas zatrpan zahtjevima različitih klijenata.

Gostujuće predavanje održao je Saša Šarunić, suosnivač tvrtke Pet minuta, koja iza sebe ima nekoliko uspješno postavljenih društvenih mreža. Saša je s kolegom Viktorom Marohnićem "najodgovorniji" za projekte poput Ptičice, Trosjeda, Zrikke i vrlo "svježeg" i uspješnog servisa ShoutEm kojega je PC World upravo uvrstio među pet najprosperitetnijih start-up projekata za 2010. godinu. Zanimljivo je da su Saša i Viktor još 2006. predvidjeli boom društvenih mreža u Hrvatskoj, napustili sigurna zaposlenja i osnovali vlastitu start-up tvrtku što im se očito višestruko isplatilo.

Na webdvanula.radionicama sudjelovali su manageri i stručnjaci iz sektora financija, telekoma, informacijskih tehnologija i marketinga, među ostalim iz vodećih hrvatskih tvrtki: Zagrebačke banke, T-Mobilea, RBA, Hypo Alpe-Adria-Bank, Iskon Interneta te IBM-a.

Vezane vijesti

Cameron u četvrtak na saslušanju o etici u medijima

Cameron u četvrtak na saslušanju o etici u medijima

Britanskog premijera Davida Camerona u idući četvrtak će saslušati povjerenstvo koje istražuje povezanost medija i vlasti, nakon skandala zbog… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika