05.02.2010. / 12:37
Facebook u novom ruhu: Pojednostavljena naslovnica podijelila korisnike
Mnoge korisnike će u prvi tren zbuniti činjenica da ne mogu pronaći opciju za odjavu sa korisničkog računa. Ona je zajedno sa opcijama uređivanja popisa prijatelja, profila, postavkama privatnosti i aplikacija smještena pod opcijom Korisnički račun u gornjem desnom kutu ekrana
Facebook otprilike jednom godišnje mijenja svoj izgledTijekom proteklih nekoliko mjeseci Facebook je testirao različite dizajne naslovnice korisničkog profila. Od danas tako kreće postupno uvođenje novog dizajna za korisnike.
Kako su naveli na službenom blogu, novi dizajn uveden je kako bi se korisnici mogli lakše snaći u sve većem broju aplikacija i mogućnosti koje im se nude.
Najveća je promjena upravo u vizualnom dijelu naslovnice. Vijesti su i dalje u sredini stranice, poredane po važnosti ili vremenu. Novost je meni s lijeve strane. Stariji korisnici Facebooka prisjetiti će se sličnog rješenja od otprilike dvije godine, no onim novijima trebati će nekoliko sati da se priviknu.
Jednostavnija navigacija koja može zadavati glavobolje
Tako na lijevoj strani sad postoje ikone za brz pregled vijesti, poruka, događaja, fotografija i prijatelja. Ujedno u zagradi će biti izraženo ukoliko neka od tih kategorija ima novu objavu.
Ispod toga nalaze se bivši 'bookmarksi' koji su se inače nalazili na traci u dnu ekrana. Ukoliko korisnik nije obilježio bookmarkom neku aplikaciju, može ju pronaći u padajućem meniju ispod bookmarska.
Na kraju najveća novost je popis prijatelja koji su on line u datom trenutku. Ta je opcija ujedno povezana sa opcijom chata. Ukoliko je korisnik prijavljen na chat, moći će vidjeti i tko je od njegovih prijatelja on line. Ako nije, ne vidi ni prijatelje.
Mnoge korisnike će u prvi tren zbuniti činjenica da ne mogu pronaći opciju za odjavu sa korisničkog računa. Ona je zajedno sa opcijama uređivanja popisa prijatelja, profila, postavkama privatnosti i aplikacija smještena pod opcijom Korisnički račun u gornjem desnom kutu ekrana.
Korisnici koji su isprobali novu verziju imaju podjeljeno mišljenje. Oni koji koriste različite aplikacije žale se da je sad teže doći do tih aplikacija te da se ne mogu snaći u novom rasporedu. Drugi pak pozdravljaju ovakvo pojednostavljenje naslovnice i korisničkog profila. Ako je suditi po prijašnjim redizajnima, ponovno će se okupiti grupe koje će zahtjevati povratak na stari dizajn. No, obično takve akcije traju nekoliko dana, dok se korisnici ne naviknu na novi raspored.
Vezane vijesti
Facebook će platiti 10 milijuna za "sponzorizirane statuse"
Društvena mreža Facebook pristala je isplatiti 10 milijuna dolara nakon tužbe korisnika kojom ju optužuju da je koristila njihove fotografije i… Više
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu