17.02.2010. / 13:31

Autor: Nacionalova redakcija

Četvrta konferencija o interaktivnom marketingu FuturAD

Najveća konferencija o interaktivnom marketingu u Hrvatskoj ugostit će vodeće svjetske i domaće stručnjake, koji će predstaviti najnovije svjetske trendove i perspektivu oglašavanja na internetu

FuturAD 2010, najveća konferencija o interaktivnom marketingu u Hrvatskoj, održat će se 24. ožujka u konferencijskom centru Hypo Expo u Zagrebu, gdje će se sljedećeg dana održati i FuturAD Akademija. Organizatori ovog dvodnevnog događaja su Internet Advertising Bureau (Udruga za interaktivni marketing) i Best Marketing Hrvatska.

Konferencija FuturAD namijenjena je svima iz online industrije – direktorima marketinga, brend menadžerima, kreativnim i medijskim direktorima, account menadžerima te medijskim zakupcima i planerima. Predavanja će i ove će godine održati vodeći svjetski i domaći stručnjaci, koji će kroz svoje prezentacije, diskusije i studije slučaja sudionicima približiti najnovije svjetske trendove i perspektivu internetskog oglašavanja.

Gostovanje Johana Ronnestama

"Trendovi u marketingu i digitalnim medijima u 2010." tema je predavanja s kojim će započeti FuturAD konferencija. O "Kreativnosti i učinkovitosti u digitalnom oglašavanju" govorit će Johan Ronnestam, jedan od najuspješnijih svjetskih stručnjaka za digitalni marketing, koji je vodio globalne kampanje za brendove poput Adidasa, MTV-a, Nokije, Toyote, BMW-a, Ikee, Beckersa i mnoge druge. Studije slučaja najučinkovitijih digitalnih kampanja na svijetu prezentirat će nam predstavnici Coca-Cole, Volva te Marsa. U sklopu konferencije održat će se i panel-rasprava na temu "A gdje smo mi?", gdje će domaći stručnjaci govoriti o aktualnim zbivanjima, stanju i mogućim smjernicama razvoja internetskog marketinga u Hrvatskoj.

Na FuturAD Akademiji, koja će se održati 25. ožujka, polaznici će moći steći praktična znanja, upoznati tehnike digitalnog oglašavanja i komunikacije putem novih online kanala te saznati kako ih najučinkovitije kombinirati s raznim offline kanalima. Predavanje na temu "Multikanalni marketing − planiranje, isporuka, praćenje i mjerenje online i offline marketinških kampanja" održat će James Matthewson, voditelj tečaja za dobivanje IDM-ova certifikata za digitalni marketing, koji je do danas bio mentor tisućama studenata, samostalno objavljivao članke o digitalnom marketingu i radio kao digitalni strateg za klijente poput BBC-ja, IDM-a, BlackBerryja, Cadburyja i mnoge druge. Na Akademiji će sudionike uputiti kako planirati kampanju koristeći više kanala, pravilno odabrati funkciju i ulogu pojedinog kanala, povezati različite kanale u jedinstveno potrošačko iskustvo, točno postaviti ciljeve te mjeriti učinkovitost multikanalne kampanje.

Vezane vijesti

Veliki marketinški seminar 2012 godine

Veliki marketinški seminar 2012 godine

5.travnja 2012. godine u Zagrebu će se održati veliki marketinški seminar. Glavna tema seminara biti će kako pripremiti ponudu koju nitko neće moći… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika