17.02.2010. / 13:31
Četvrta konferencija o interaktivnom marketingu FuturAD
Najveća konferencija o interaktivnom marketingu u Hrvatskoj ugostit će vodeće svjetske i domaće stručnjake, koji će predstaviti najnovije svjetske trendove i perspektivu oglašavanja na internetu
FuturAD 2010, najveća konferencija o interaktivnom marketingu u Hrvatskoj, održat će se 24. ožujka u konferencijskom centru Hypo Expo u Zagrebu, gdje će se sljedećeg dana održati i FuturAD Akademija. Organizatori ovog dvodnevnog događaja su Internet Advertising Bureau (Udruga za interaktivni marketing) i Best Marketing Hrvatska.
Konferencija FuturAD namijenjena je svima iz online industrije – direktorima marketinga, brend menadžerima, kreativnim i medijskim direktorima, account menadžerima te medijskim zakupcima i planerima. Predavanja će i ove će godine održati vodeći svjetski i domaći stručnjaci, koji će kroz svoje prezentacije, diskusije i studije slučaja sudionicima približiti najnovije svjetske trendove i perspektivu internetskog oglašavanja.
Gostovanje Johana Ronnestama
"Trendovi u marketingu i digitalnim medijima u 2010." tema je predavanja s kojim će započeti FuturAD konferencija. O "Kreativnosti i učinkovitosti u digitalnom oglašavanju" govorit će Johan Ronnestam, jedan od najuspješnijih svjetskih stručnjaka za digitalni marketing, koji je vodio globalne kampanje za brendove poput Adidasa, MTV-a, Nokije, Toyote, BMW-a, Ikee, Beckersa i mnoge druge. Studije slučaja najučinkovitijih digitalnih kampanja na svijetu prezentirat će nam predstavnici Coca-Cole, Volva te Marsa. U sklopu konferencije održat će se i panel-rasprava na temu "A gdje smo mi?", gdje će domaći stručnjaci govoriti o aktualnim zbivanjima, stanju i mogućim smjernicama razvoja internetskog marketinga u Hrvatskoj.
Na FuturAD Akademiji, koja će se održati 25. ožujka, polaznici će moći steći praktična znanja, upoznati tehnike digitalnog oglašavanja i komunikacije putem novih online kanala te saznati kako ih najučinkovitije kombinirati s raznim offline kanalima. Predavanje na temu "Multikanalni marketing − planiranje, isporuka, praćenje i mjerenje online i offline marketinških kampanja" održat će James Matthewson, voditelj tečaja za dobivanje IDM-ova certifikata za digitalni marketing, koji je do danas bio mentor tisućama studenata, samostalno objavljivao članke o digitalnom marketingu i radio kao digitalni strateg za klijente poput BBC-ja, IDM-a, BlackBerryja, Cadburyja i mnoge druge. Na Akademiji će sudionike uputiti kako planirati kampanju koristeći više kanala, pravilno odabrati funkciju i ulogu pojedinog kanala, povezati različite kanale u jedinstveno potrošačko iskustvo, točno postaviti ciljeve te mjeriti učinkovitost multikanalne kampanje.
Vezane vijesti
Veliki marketinški seminar 2012 godine
5.travnja 2012. godine u Zagrebu će se održati veliki marketinški seminar. Glavna tema seminara biti će kako pripremiti ponudu koju nitko neće moći… Više
- Dodaci prehrani maskirani u farmaceutsko ruho
- Evo zašto Brazilci traže zabranu Gisele Bundchen
- Završio Weekend media festival
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu