23.02.2010. / 14:27

Autor: Nacionalova redakcija

Samsung European Forum: Predstavljena vizija za nastavak europskog uspjeha

"U 2010. godini moramo nastaviti s razvojem inovacija i dizajna te neprekidno zadovoljavati potrebe naših potrošača. U isto vrijeme i globalno i lokalno postavljat ćemo očuvanje okoliša na prvo mjestu putem održivih načina poslovanja i programa", istaknuo je predsjednik Shin

SangHeung Shin, predsjednik Samsunga (Foto:T.Smoljanović)SangHeung Shin, predsjednik Samsunga (Foto:T.Smoljanović)Nadograđujući europski uspjeh u 2009. godini Samsung Electronics Co., Ltd. je na drugom Samsung European Forumu u Austria Centru predstavio povjerljivu viziju za nastavak rasta i razvoja u regiji. Samsung će nastaviti osnaživati svoje najveće prodajno tržište na svijetu osnažujući svoje vodstvo na tržištima poput kućne zabave i mobilnih telefona, stavljajući novi fokus na rastuće kategorije proizvoda te šireći svoj doseg u Europi i geografski i putem novih B2B prilika.

Predstavljena nova rješenja

Pred stotinama novinara, distributera i partnera SangHeung Shin, predsjednik i glavni izvršni direktor kompanije Samsung Electronics, nove Samsungove proizvode za 2010. godinu, koje su predvodila nagrađena rješenja za potpune 3D HD proizvode za zabavu koji će od ožujka ove godini biti dostupni na Europskom tržištu. European Forum, koji se održava od 22. do 26. veljače, prvi put je održan prošle godine s ciljem predstavljanja Samsungovih globalnih proizvoda i strateških najava kroz viziju za regionalno tržište.

Uz liniju proizvoda za kućnu zabavu koji označavaju prekretnicu, direktori europskog Samsunga raspravljali su o strateškim inicijativama i otkrili uzbudljive nove proizvode u rastućim kategorijama proizvoda poput bijele tehnike, digitalnih fotoaparat i kamera, računala i pisaća. To su ključna područja razvoja na temelju kojih će Samsung nadograditi svoj uspjeh iz 2009. godine. Prošle godine kompanija je objavila rekordni prihod od gotovo 118 milijardi američkih dolara te cjelogodišnju operativnu dobit od gotovo 9,4 milijardi američkih dolara, a Europa je bila Samsungovo najveće tržište prodaje na svijetu. Tijekom današnje prezentacije Samsung je ponovno potvrdio svoju predanost očuvanju okoliša kako putem inovativnih novih proizvoda tako i putem novih zelenih inicijativa.

"Unatoč teškoj ekonomskoj situaciji Samsung je nadvladao u 2009. godini, a za veliki dio tog uspjeha zaslužna je Europa," izjavio je Shin. "U 2010. godini moramo nastaviti s razvojem inovacija i dizajna te neprekidno zadovoljavati potrebe naših potrošača. U isto vrijeme i globalno i lokalno postavljat ćemo očuvanje okoliša na prvo mjestu putem održivih načina poslovanja i programa."

Vezane vijesti

Huawei predstavio svoje uređaje na sajmu Mobile Asia Expo 2012

Huawei predstavio svoje uređaje na sajmu Mobile Asia Expo 2012

Huawei je predstavio verzije mobitela Ascend P1 TD-SCDMA i 2600 mAh XL na sajmu GSMA Mobile Asia Expo 2012 u Šangaju. Ascend P1 TD-SCDMA bit će… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika