04.03.2010. / 16:21

Autor: Nacionalova redakcija

Toshiba nastavlja svoju "Bez obzira na sve" kampanju

"Bez obzira na sve" jamstvo omogućava kupcima prijenosnih računala dodatan stupanj zadovoljstva, zaštite i slobode

Toshiba pokriva slučajna oštećenja, ali i povrat novca ukoliko kupac izgubi posao unutar godinu dana od kupovineToshiba pokriva slučajna oštećenja, ali i povrat novca ukoliko kupac izgubi posao unutar godinu dana od kupovineToshiba, jedan od vodećih prodavača kompjuterske opreme, predstavio je svoju prvu regionalnu komunikacijsku kampanju kao podrška njihovog jedinstvenog paketa usluge "Bez obzira na sve".
Kako bi omogućili što bolje razumijevanje opcije "Bez obzira na sve" unutar SEEI (jugo istočna Europa i Izrael) regije, Toshiba će se uključiti u nekoliko aktivnosti unutar regije, kao što je novi korporativni blog www.toshibagarantira.com , serija online videa, angažiranje blogera, Facebook i Twitter aktivnosti kao i različiti programi djelatnosti.

Goran Kurt, Marketing Manager za jugoistočnu Europu i Izrael, Computer Systems Central Europe izjavio je: "Toshiba jamstvo "Bez obzira na sve" i dalje je aktualna te želimo da svi budu upoznati s njenim prednostima. Ova nova kampanja podržava našu strategiju, iako su Toshiba prijenosna računala oduvijek poznata po kvaliteti i pouzdanosti, želimo biti sigurni kako se iskustva naših kupaca neće promijeniti ni na koji način.''

Dodatna zaštita kupca, ali i računala

''Bez obzira na sve'' jamstvo predstavljeno je prošle godine u pravo vrijeme, tijekom tadašnje ekonomske situacije. U dosadašnjim naporima, učvrstili smo poziciju Toshibe kao pouzdanog branda u odnosu na naše partnere i krajnje kupce. Naši kupci uvijek se mogu osjećati sigurno prilikom kupnje Toshiba prijenosnog računala'', izjavio je Adrijan Vazdar, Business Manager, Adriatic Region, Toshiba Europe GmbH"

"Bez obzira na sve" jamstvo omogućava kupcima prijenosnih računala dodatan stupanj zadovoljstva, zaštite i slobode koji se sastoji se od četiri glavne prednosti:

Jamstvo zadovoljstva - Kupac se može istovremeno igrati i raditi na proizvodu, ali u slučaju da nije potpuno zadovoljan s kupljenim prijenosnim računalom, može ga vratiti u roku od dva tjedna nakon kupnje.
Bez obzira na sve.

Pokrivenost slučajnih oštećenja - Toshiba će zamijeniti ili popraviti prijenosno računalo ukoliko dođe do slučajnih oštećenja unutar godinu dana. Bez obzira na sve.

Pokrivenost moguće krađe - Toshiba će kupcima dati isto prijenosno računalo ili u istoj vrijednosti ukoliko je prvotno ukradeno unutar godine dana. Bez obzira na sve.

Pokrivenost moguće nezaposlenosti - kupci koji kupe Toshiba prijenosno računalo moći će zatražiti povrat novca ukoliko izgube posao unutar godine dana kupnje, dok im Toshiba daje mogućnost zadržavanja kupljenog prijenosnog računala.
Bez obzira na sve .

Dovoljno je registrirati se

''Bez obzira na sve'' jamstvo dostupno je i besplatno za svako novokupljeno Toshiba prijenosno računalo. Kako bi ostvarili pravo na ovo jamstvo, kupci trebaju u roku od sedam dana od datuma kupnje registrirati oba jamstva: standardno međunarodno Toshiba jamstvo i posebno promotivno jamstvo "Bez obzira na sve". Kako biste doznali sve o uvjetima i odredbama ovog jamstva i registrirali se, molimo vas posjetite www.nomatterwhatguarantee.com.

Kampanja traje do 31. ožujka 2010. godine te pokriva slijedeće SEEI zemlje: Bugarska, Hrvatska, Cipar, Grčka, Izrael, Malta, Rumunjska, Srbija i Slovenija. Kampanju je originalno razvio McCann Worldgroup Rumunjska: McCann Erickson, Universal McCann, MRM WorldWide, McCann PR i Momentum.

Vezane vijesti

Lenovo predstavio nove Ultrabook prijenosnike

Lenovo predstavio nove Ultrabook prijenosnike

Lenovo je hrvatskim korisnicima predstavio dugo očekivane Ultrabook prijenosnike IdeaPad U30 i U410. Lenovo Ultrabook prijenosnici kombiniraju… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika