09.03.2010. / 15:35

Autor: Hina

Sony najavio prodaju 3D televizora na japanskom tržištu

Nakon što se proteklih nekoliko godina pokazao nespremnim odgovoriti na val inovativnih novih proizvoda poput Appleovog iPoda i Nintendovog Wii-a, Sony ulaže velike nade u 3D televizore

Analitičari smatraju da neće biti navale na 3D televizoreAnalitičari smatraju da neće biti navale na 3D televizoreJapanski elektronički div Sony u utorak je priopćio da će u lipnju na japansko tržište lansirati 3D televizore, želeći iskoristiti pojačanu popularnost te tehnologije zahvaljujući filmovima poput znanstveno-fantastičnog Avatar.

Kako je priopćeno iz tog japanskog diva, prvi Sonyjevi 3D televizori ravnih ekrana trebali bi se na japanskom tržištu naći 10. lipnja s cijenom od oko 350.000 jena (4.949 dolara) za model od 46 inča.

Gledatelji će nositi elektroničke naočale koje se otvaraju i zatvaranju velikom brzinom u skladu sa slikom namijenjenom za desno odnosno za lijevo oko, čime se stvara dojam o trodimenzionalnom prikazu.

Sony se fokusira na televizore

Sony je najavio pojačanu orijentaciju na dio poslovanja s televizorima u fiskalnoj godini do ožujka 2011., te ciljanu prodaju od preko 25 milijuna LCD televizora, ili dvije trećine više od očekivane prodaje u ovoj fiskalnoj godini.

Od toga bi 10 posto televizora trebalo biti opremljeno 3D tehnologijom.

"Idućih 12 mjeseci predstavlja godinu u kojoj mislimo da doista možemo krenuti u napad", kazao je Yoshihisa Ishida, viši dopredsjednik zadužen za taj dio Sonyjevog poslovanja.

Nakon što se proteklih nekoliko godina pokazao nespremnim odgovoriti na val inovativnih novih proizvoda poput Appleovog iPoda i Nintendovog Wii-a, Sony ulaže velike nade u 3D televizore.

Oni su ključ za ostvarenje cilja izvršnog direktora te kompanije Howarda Stringera, koji želi objediniti Sonyjevu najjaču stranu, elektroniku, i sadržaje koje generiraju njegov filmski i glazbeni dio poslovanja.

Mnogi stručnjaci ocjenjuju pak da ne treba očekivati veliku navalu na prilično skupe 3D televizore, djelomice zbog potrebe za nošenjem posebnih naočala, no još više zbog toga što su mnogi potrošači proteklih godina već nabavili televizore visoke rezolucije.

Vezane vijesti

Izgubljeni kompas japanskih pionira

Izgubljeni kompas japanskih pionira

Bilance ovih elektronskih koncerna koji su nekad bilježili rekordnu dobit, danas se čitaju kao romani strave i užasa: Panasonic računa s gubitkom od… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika