12.03.2010. / 15:21

Autor: Martina Čizmić

Reuters upozorava svoje novinare: Ekskluzive ne objavljujte na Twitteru

Glavna odrednica je veoma jednostavna - ekskluzivne informacije prvo se objavljuju na stranicama Reutersa, a tek onda na drugim društvenim stranicama

Novinari često objavljuju informacije na društvenim mrežamaNovinari često objavljuju informacije na društvenim mrežamaDruštvene mreže poput MySpacea i Facebooka, ali i mikro blog Twitter u posljednje su vrijeme često donosili ekskluzivne vijesti prije bilo koje agencije ili web stranice. Dijelom su za to odgovorni i novinari koji na tim stranicama imaju svoje profile.

Koji put je dovoljno objaviti samo jednu dobro sročenu rečenicu na Twitteru pa da cijeli svijet sazna neku informaciju prije no što je ona i službeno objavljena.

Stoga su u upravi novinske agencije Reuters odlučili uvesti poseban medijski pravilnik koji u sebi sadrži upute za novinare o ponašanju na društvenim mrežama.

Glavna odrednica je veoma jednostavna - ekskluzivne informacije prvo se objavljuju na stranicama Reutersa, a tek onda na drugim društvenim stranicama.

No, Uprava Reutersa ovim se pravilnikom našla na 'tankom ledu' jer pokušava potaknuti svoje novinare da što više koriste društvene mreže i nove medije, ali ih istovremeno ograničava u tome što tamo mogu objaviti. Prije svega, posebno naglašavaju objektivnost prilikom objavljivanja i najbezazlenijih informacija, kako se te informacije ne bi prenosile kao stav Reutersa.

Vezane vijesti

Strani novinari u obilasku tzv. europske Amazone

Strani novinari u obilasku tzv. europske Amazone

Dvadesetdvoje novinara iz devet europskih zemalja i Hrvatske danas je u organizaciji svjetske nevladine organizacije za zaštitu prirode WWF počelo… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika