13.04.2010. / 23:34

Autor: Ana Smrečki

Kruha i igara: Dajte im žensku stražnjicu kako bi zaboravili da su gladni

Na ovu se temu dana oglasio i sam predsjednik Josipović. Budući da je spot zasmetao premijerku Kosor te brojne ženske aktivistice, predsjednik je sugerirao da se preispitaju kadrovi sporne reklame. Ipak, njega ni nisu zasmetali, podsjećajući da se takve scene 'viđaju svaki dan na plaži'

Stražnjica u spotu Hrvatske turističke zajednice koja je u posljednje vrijeme izazvala buru reakcija u javnosti
foto: HTZStražnjica u spotu Hrvatske turističke zajednice koja je u posljednje vrijeme izazvala buru reakcija u javnosti foto: HTZI dok u Hrvatskoj iz mjeseca u mjesec raste broj nezaposlenih te onih koji ne primaju svoje krvavo zarađene plaće, javnost se bavi jednom ženskom stražnjicom. Ta je tema toliko preplavila hrvatske medije, da se uz središnji Dnevnik HTV-a, njome bavi i emisija Otvoreno na spomenutoj TV kući. Voditelji i urednici ( čitaj Zoran Šprajc ) u 'najinformativnijih 30 minuta jednima priželjkuju uspješnu karijeru, dok onim drugima manje uspješnu, a u cijelu polemiku se uključio ni 'kriv ni dužan' ministar zdravstva Darko Milinović, koji je u Dnevniku 'prozvan' zbog svojih golišavih fotografija s utezima, poručujući da se njegovi bicepsi sada ipak bolje vide.

BCC i CNN i dalje emitira spot

Promidžbeni spot Hrvatske turističke zajednice u kojem se pokazuje ženska stražnjica Jelene Glišić u bikiniju toliko je zasmetao premijerku Kosor da ga je nazvala seksističkim te je tražila preinake spornog uratka. Na njezinu stranu odmah su stale nevladine ženske udruge koje su zatražile žurno brisanje kadra sa ženskom stražnjicom, poručujući da se radi o seks-turizmu. Zanimljivo strancima, na čijim se TV postajama emitira spot ne smeta ženska stražnjica, već su se 'prestrašili' da ih ne bi gonile udruge oboljelih od raka, zbog slogana reklame 'Ne prži predugo'. Ne treba posebno naglasiti da BBC i CNN i dalje emitiraju spot.

Takve scene viđamo svaki dan na plaži

Na ovu se temu dana oglasio i sam predsjednik Josipović. Budući da je spot zasmetao premijerku Kosor te brojne ženske aktivistice, predsjednik je sugerirao da se preispitaju kadrovi sporne reklame. Ipak, njega oni nisu zasmetali, podsjećajući da se takve scene 'viđaju svaki dan na plaži'.

Vezane vijesti

Dio EU-a ili neke slične organizacije

Dio EU-a ili neke slične organizacije

Glavna poruka konferencije "Facing Tomorrow 2012" je pogled u budućnost, a sudionicima konferencije koja se pod pokroviteljstvom izraelskog… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika