15.04.2010. / 10:30

Autor: Hina

Investicije u nove dionice autocesta ove godine 2,5 milijardi kuna

Ukupni prihodi od naplate cestarine na autocestama u Hrvatskoj tijekom 2009. godine bez PDV-a, iznosili su 1,98 milijardi kuna i bili su približno jednaki prihodima iz 2008. godine

U Hrvatskoj je prošle godine u izgradnju novih autocesta investirano 4,96 milijardi kuna, pokazuju podaci objavljeni u Biltenu Hrvatske udruge koncesionara za autoceste s naplatom cestarine (HUKA).

Investicije u izgrađene dionice iznosile su 570,8 milijuna kuna.

Najviše su u nove dionice investirale Hrvatske autoceste (HAC), 3,05 milijardi kuna. Koncesionar Autocesta Rijeka-Zagreb (ARZ), koji gospodari istoimenom autocestom investirao je 1,2 milijarde kuna, Bina Istra je investirala 695,2 milijuna kuna, a Autocesta Zagreb-Macelj (AZM) nije po podacima HUKA-e investirala u nove dionice - ta autocesta dovršena je u cijeloj svojoj dužini.

HAC prednjači i u investicijama u izgrađene dionice, sa 394,9 milijuna kuna. ARZ je investirao 128,4 milijuna kuna, Bina Istra 24,9 milijuna kuna, a AZM 22,5 milijuna kuna.

Ukupne planirane investicije koncesionara u nove dionice autocesta u ovoj godini, prema podacima HUKA-e, iznose 2,47 milijardi kuna, što je manje u odnosu na ostvarene investicije prošle godine za 2,5 milijardi kuna ili za 50 posto.

Ulaganja u izgrađene dionice planirana su u iznosu od 585,2 milijuna kuna, što je za 15 milijuna kuna ili 2,5 posto više nego prošle godine.

Ukupni prihodi od naplate cestarine na autocestama u Hrvatskoj tijekom 2009. godine bez PDV-a, iznosili su 1,98 milijardi kuna i bili su približno jednaki prihodima iz 2008. godine.

HAC je naplatio 1,23 milijarde kuna, ARZ 463 milijuna kuna, Bina Istra 124,1 milijun kuna, a AZM 166,6 milijuna kuna cestarine (bez PDV-a).

Vezane vijesti

Hajdaš Dončić stopirao Linićeve kadrove?

Hajdaš Dončić stopirao Linićeve kadrove?

Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Uprava Hrvatskih autocesta obustavila je natječaj za direktora Sektora naplate cestarine iako… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika